לכל אחת – מבט על החיים על פי משנת הרבי מלובביץ’

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לכל אחת – מבט מרענן על נשיות, זוגיות, ילדים וקריירה!

 

לכל אחת – ספר ייחודי עם מבט מרענן על נשיות, זוגיות, ילדים וקריירה על פי משנתו של הרבי מליובאוויטש זיע"א, שליקט הרב לוי יצחק אפשטיין.

 

לכל אחת – בשונה מהגישה הרווחת לפיה היהדות רואה את האישה כנחותה מהגבר, לרבי מליובאוויטש יש גישה מקורית: הוא שולל בתכלית את השאיפה לשוויוניות, דווקא משום שראה בה מחיקת הזהות הנשית. "האישה אינה נדרשת להשתוות אל הגבר כדי להשיג הערכה" הסביר. "יש מעלות רבות הייחודיות לה בלבד ועליה להשתמש דווקא בהן ולהגשים את ייעודה".

 

בספר שלפניכן לוקטו קטעים רלוונטיים לכל אישה בעידן המורדני, תוך שאיפה להנגיש את הדברים לציבור רחב ככל האפשר. לשם כך נכתבו הדברית בעברית קלילה וזורמת מלווים באיורים משעשעים וצבעוניים, עם הבהרת נקודות הדורשות ביאור והוספת דוגמאות מעשיות, תוך מאמץ לשמר את הרעיון המקורי שבדברי הרבי. ציבור הנשים יפיק תועלת מרבית מן הדברים וישאב מהם מלוא חופנים העצמה וכוח. גם הגברים יוכלו להתרשם מגישה יהודית אוטנטית בגוון מרענן ולא שגרתי.

 

95 עמודים, כריכה קשה.

 

הוסיפו מבט מרענן אל ארגז הכלים שלכם ותזכו!

מחיר באתר

$10.62

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8912
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לכל אחת – מבט מרענן על נשיות, זוגיות, ילדים וקריירה!   לכל אחת – ספר ייחודי עם מבט מרענן על נשיות, זוגיות, ילדים וקריירה על פי משנתו של הרבי מליובאוויטש זיע"א, שליקט הרב לוי יצחק אפשטיין.   לכל אחת – בשונה מהגישה הרווחת לפיה היהדות רואה את האישה כנחותה מהגבר, לרבי מליובאוויטש יש גישה מקורית: הוא שולל בתכלית את השאיפה לשוויוניות, דווקא משום שראה בה מחיקת הזהות הנשית. "האישה אינה נדרשת להשתוות אל הגבר כדי להשיג הערכה" הסביר. "יש מעלות רבות הייחודיות לה בלבד ועליה להשתמש דווקא בהן ולהגשים את ייעודה".   בספר שלפניכן לוקטו קטעים רלוונטיים לכל אישה בעידן המורדני, תוך שאיפה להנגיש את הדברים לציבור רחב ככל האפשר. לשם כך נכתבו הדברית בעברית קלילה וזורמת מלווים באיורים משעשעים וצבעוניים, עם הבהרת נקודות הדורשות ביאור והוספת דוגמאות מעשיות, תוך מאמץ לשמר את הרעיון המקורי שבדברי הרבי. ציבור הנשים יפיק תועלת מרבית מן הדברים וישאב מהם מלוא חופנים העצמה וכוח. גם הגברים יוכלו להתרשם מגישה יהודית אוטנטית בגוון מרענן ולא שגרתי.   95 עמודים, כריכה קשה.   הוסיפו מבט מרענן אל ארגז הכלים שלכם ותזכו!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לכל אחת - מבט על החיים על פי משנת הרבי מלובביץ'"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה