לכסוף אליך – סיפורי ר’ נחמן ותלמידיו

סוגים רבים של חיים ישנם בעולם, אף כי נדמה
שכולנו חיים אנו, אך האיכות של החיים משתנה אצל
כל אדם ואדם. חיים אמיתיים הם חיים של דבקות
וקרבה לבורא עולם, אשר הוא מקור החיים כולם, אלו
הם חיים של שחרור מהעבדות והעול של הרדיפה אחר
התאוות וההנאות המדומות, חיים של ביטחון ותלות
במלך כל יכול.

כזה היה רבי נחמן מברסלב וצדיקים עצומים ונפלאים
נוספים, שהצליחו להעפיל אל פסגות שלא כל בן אנוש
יכול להגיע…

לכסוף אליך – רבי נחמן מברסלב הינו אחד מדמוית הפלאים שבדורות האחרונים, דמות שהותירה רושם על הדור כולו, וככל שחולפות השנים הולכת וגוברת ההתעניינות בדמותו ובמשנתו.

לכסוף אליך – לא בכדי זכה רבי נחמן מברסלב להגיע לדרגות ומעלות עליונות, לא ביום אחד קרה הדבר, קדמו לכך יגיעה ועמל אינוספיים של שבירת הטבע והתאוות הגשמיות מקטנותו, ובעקשנות עצומה לנסות שוב ושוב ולא להתייאש לעולם, בתוספת תפילות ותחנונים ובכיות לבורא עולם בשדות וביערות. רבי נחמן העיד על עצמו שכל מעשה שהוא עושה וכל נסיעה שנוסע יש להם כוונות טמירות ונעלמות, לכן הקפיד תלמידו רבי נתן לכתוב את נסיעותיו וקורותיו.

לכסוף אליו – בספר זה יוכל הקורא להתחקות מעט אחר קורות חייו ופעולותיו של רבי נחמן מברסלב, וכן על צדיקים רבי ם מדורות קודמים שרבי נחמן סיפר עליהם, משלים שסיפר כהדרכה בעבודה הרוחנית של האדם, וכן סיפורים מחייו של תלמידו המובהק והנאמן – רבי נתן מברסלב ותלמידיהם.

מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה רכה מעוצבת! 292 עמודים סוחפים ומרתקים!

מחיר באתר

$1.33

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4205
תיאור הספר סוגים רבים של חיים ישנם בעולם, אף כי נדמה שכולנו חיים אנו, אך האיכות של החיים משתנה אצל כל אדם ואדם. חיים אמיתיים הם חיים של דבקות וקרבה לבורא עולם, אשר הוא מקור החיים כולם, אלו הם חיים של שחרור מהעבדות והעול של הרדיפה אחר התאוות וההנאות המדומות, חיים של ביטחון ותלות במלך כל יכול. כזה היה רבי נחמן מברסלב וצדיקים עצומים ונפלאים נוספים, שהצליחו להעפיל אל פסגות שלא כל בן אנוש יכול להגיע… לכסוף אליך – רבי נחמן מברסלב הינו אחד מדמוית הפלאים שבדורות האחרונים, דמות שהותירה רושם על הדור כולו, וככל שחולפות השנים הולכת וגוברת ההתעניינות בדמותו ובמשנתו. לכסוף אליך – לא בכדי זכה רבי נחמן מברסלב להגיע לדרגות ומעלות עליונות, לא ביום אחד קרה הדבר, קדמו לכך יגיעה ועמל אינוספיים של שבירת הטבע והתאוות הגשמיות מקטנותו, ובעקשנות עצומה לנסות שוב ושוב ולא להתייאש לעולם, בתוספת תפילות ותחנונים ובכיות לבורא עולם בשדות וביערות. רבי נחמן העיד על עצמו שכל מעשה שהוא עושה וכל נסיעה שנוסע יש להם כוונות טמירות ונעלמות, לכן הקפיד תלמידו רבי נתן לכתוב את נסיעותיו וקורותיו. לכסוף אליו – בספר זה יוכל הקורא להתחקות מעט אחר קורות חייו ופעולותיו של רבי נחמן מברסלב, וכן על צדיקים רבי ם מדורות קודמים שרבי נחמן סיפר עליהם, משלים שסיפר כהדרכה בעבודה הרוחנית של האדם, וכן סיפורים מחייו של תלמידו המובהק והנאמן – רבי נתן מברסלב ותלמידיהם. מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה רכה מעוצבת! 292 עמודים סוחפים ומרתקים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לכסוף אליך - סיפורי ר' נחמן ותלמידיו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה