לצאת מהדעת

הקשיים בחיים הזוגייים מביאים אותנו לא פעם לחוויות קצה,

עד שאנחנו מרגישים כאילו אנחנו עומדים לצאת מהדעת.

 

נפלא!

 

???

 

יציאה מהדעת היא אחד הדברים הטובים ביותר שעשויים לקרות

לנו במערכת הזוגית. היא שחרור מהאישיות המצומקת שלנו והזדמנות

להתרחב ולגדול, ולכן היא אחד ממוקדי האושר החשובים והעמוקים

ביותר של הנישואים!

 

לצאת מהדעת – נוגע במגוון צמתים והתמודדויות המלווים את החיים בשניים – החל בחיפוש אחר אהבה וזוגיות, המשך בחילוקי דעות, ובשינויים העוברים על הגוף והנפש, וכלה בזוגיות בגיל השלישי,. הפרק האחרון מציע מגוון פעילויות ותרגילים להעצמת האהבה ולחיזוק הקשר. מאת המחבר הרב יהושע שפירא, ובעריכה של צבי איל.

 

לצאת מהדעת – שיתוף הפעולה בין השניים הוליד ספר מלא תובנות עמוקות ועצות מעשיות, אשר מוגשות בסגנון שובה לב ובהומור. העיסוק בנושאים עדינים וטעונים במבט חודר לצד קריצה מחויכת הופך את הספר הזה לבשורה של ממש עבור כל המבקש את האהבה ואת הדרך לשמר אותה לאורך ימים ושנים.

 

מומלץ מאוד לכל זוג שמחפש את הדרך להתחבר ולצמוח ביחד בהומור ועם ארגז כלים עמוס בעצות!

 

398 עמודים מרתקים וסוחפים!

מחיר באתר

$17.19

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-7212
תיאור הספר הקשיים בחיים הזוגייים מביאים אותנו לא פעם לחוויות קצה, עד שאנחנו מרגישים כאילו אנחנו עומדים לצאת מהדעת.   נפלא!   ???   יציאה מהדעת היא אחד הדברים הטובים ביותר שעשויים לקרות לנו במערכת הזוגית. היא שחרור מהאישיות המצומקת שלנו והזדמנות להתרחב ולגדול, ולכן היא אחד ממוקדי האושר החשובים והעמוקים ביותר של הנישואים!   לצאת מהדעת – נוגע במגוון צמתים והתמודדויות המלווים את החיים בשניים – החל בחיפוש אחר אהבה וזוגיות, המשך בחילוקי דעות, ובשינויים העוברים על הגוף והנפש, וכלה בזוגיות בגיל השלישי,. הפרק האחרון מציע מגוון פעילויות ותרגילים להעצמת האהבה ולחיזוק הקשר. מאת המחבר הרב יהושע שפירא, ובעריכה של צבי איל.   לצאת מהדעת – שיתוף הפעולה בין השניים הוליד ספר מלא תובנות עמוקות ועצות מעשיות, אשר מוגשות בסגנון שובה לב ובהומור. העיסוק בנושאים עדינים וטעונים במבט חודר לצד קריצה מחויכת הופך את הספר הזה לבשורה של ממש עבור כל המבקש את האהבה ואת הדרך לשמר אותה לאורך ימים ושנים.   מומלץ מאוד לכל זוג שמחפש את הדרך להתחבר ולצמוח ביחד בהומור ועם ארגז כלים עמוס בעצות!   398 עמודים מרתקים וסוחפים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לצאת מהדעת"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה