מאושרת ליד ה’

החיים מזמינים קשיים, ניסיונות, במהלכם יש ימים אפורים והתמודדות, וממני נדרש לעמוד בכל אלו בגבורה, להתאפק, לשלוט, לשמוח ולבטוח… איך יכולתי לשכוח?

 

מאושרת ליד ה' – פרקי מסע ייחודיים ונפלאים אל תוך הלב, מאת המחברת נחמה אפשטיין.

 

מאושרת ליד ה' – פרקי ספר זה המוגש לך, קוראת יקרה, יאפשרו לך להתמודד ולתקן, לחיות את חייך בביטחון ברוגע ובשלווה, ויהפכו ימים של קושי לימים של צמיחה, שמחה ואושר. כי בחיים כמו בחיים, הם מזמנים קשיים, ניסיונות אשר במהלכם נמצאים ימים עם גוונים אפורים והתמודדות לא מעטה. מה נדרש מאיתנו? לעמוד בכל אלו בגבורה, להתאפק, לשלוט, לשמוח ולבטוח…. את זה אי אפשר לשכוח!

 

מאושרת ליד ה' – "ספר זה", כפי שמעידה המחברת בהקדמה, "נכתב מתוך החיים עצמם. הוא כותב את סיפוריהן של נשים רבות, מתוך הערכה והכרה בהתמודדות של כל אישה בכל שללה תפקידה כאישה, רעיה ואם. התמודדות המגדלת אותה ובונה אותה לאישה גדולה, חזקה ושמחה, החיה את חייה ליד ה'…. הדפים של ספר זה הם דפי מסע אישי – אל תוך הלב…"

 

מומלץ מאוד!

 

440 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1813
תיאור הספר החיים מזמינים קשיים, ניסיונות, במהלכם יש ימים אפורים והתמודדות, וממני נדרש לעמוד בכל אלו בגבורה, להתאפק, לשלוט, לשמוח ולבטוח… איך יכולתי לשכוח?   מאושרת ליד ה' – פרקי מסע ייחודיים ונפלאים אל תוך הלב, מאת המחברת נחמה אפשטיין.   מאושרת ליד ה' – פרקי ספר זה המוגש לך, קוראת יקרה, יאפשרו לך להתמודד ולתקן, לחיות את חייך בביטחון ברוגע ובשלווה, ויהפכו ימים של קושי לימים של צמיחה, שמחה ואושר. כי בחיים כמו בחיים, הם מזמנים קשיים, ניסיונות אשר במהלכם נמצאים ימים עם גוונים אפורים והתמודדות לא מעטה. מה נדרש מאיתנו? לעמוד בכל אלו בגבורה, להתאפק, לשלוט, לשמוח ולבטוח…. את זה אי אפשר לשכוח!   מאושרת ליד ה' – "ספר זה", כפי שמעידה המחברת בהקדמה, "נכתב מתוך החיים עצמם. הוא כותב את סיפוריהן של נשים רבות, מתוך הערכה והכרה בהתמודדות של כל אישה בכל שללה תפקידה כאישה, רעיה ואם. התמודדות המגדלת אותה ובונה אותה לאישה גדולה, חזקה ושמחה, החיה את חייה ליד ה'…. הדפים של ספר זה הם דפי מסע אישי – אל תוך הלב…"   מומלץ מאוד!   440 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מאושרת ליד ה'"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה