מאזן אימה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

המותחן המרתק והסוחף – מאזן אימה!

 

מאזן אימה – מותחן מרתק וסוחף מסדרת הסוכן האוניברסלי 003, בו נוטש המחבר נחמן גרשונוביץ את כל הפינות המאובקות של עולם המותחנים, ומציג בפני הקורא בזו אחר זו סצנות מבריקות ומלאות חיים, עלילה קצבית וסוערת, פעלולים מורכבים ומסמרי שיער, אביזרי טכנולוגיה מתקדמים, דמויות קיצוניות, וגם אלמנטים פראיים מעולם החי והצומח!

 

מאזן אימה – אסור לאיש לדעת במה הוא עוסק. גם לא האנשים הקרובים אליו ביותר, אשתו וילדיו. הקונפליקט הפנימי מחריף בנסותו לשלב חיי דת בעלי ערכים מוסריים עליונים עם תחבולות של רצח ותופת. שם הקוד שלו הסוכן האוניברסלי 003, והוא סוכן חשאי. הוא בעל ידע בשפות וגינוני תרבות, הבנה מעמיקה בתחום הנפץ וההריסה, יש לו ידע מקיף בהפעלה ואלתור של כלי נשק והוא מנוסה בקרבות ובתכסיסים מסוכנים.

 

מאזן אימה – ללא חוקים! ללא רחמים! ללא מעצורים! כי קוראים לו אפס-אפס-שלוש!

 

מרתק, סוחף, מותח ומרגש! מומלץ מאוד!

 

314 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.35

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1809
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   המותחן המרתק והסוחף – מאזן אימה!   מאזן אימה – מותחן מרתק וסוחף מסדרת הסוכן האוניברסלי 003, בו נוטש המחבר נחמן גרשונוביץ את כל הפינות המאובקות של עולם המותחנים, ומציג בפני הקורא בזו אחר זו סצנות מבריקות ומלאות חיים, עלילה קצבית וסוערת, פעלולים מורכבים ומסמרי שיער, אביזרי טכנולוגיה מתקדמים, דמויות קיצוניות, וגם אלמנטים פראיים מעולם החי והצומח!   מאזן אימה – אסור לאיש לדעת במה הוא עוסק. גם לא האנשים הקרובים אליו ביותר, אשתו וילדיו. הקונפליקט הפנימי מחריף בנסותו לשלב חיי דת בעלי ערכים מוסריים עליונים עם תחבולות של רצח ותופת. שם הקוד שלו הסוכן האוניברסלי 003, והוא סוכן חשאי. הוא בעל ידע בשפות וגינוני תרבות, הבנה מעמיקה בתחום הנפץ וההריסה, יש לו ידע מקיף בהפעלה ואלתור של כלי נשק והוא מנוסה בקרבות ובתכסיסים מסוכנים.   מאזן אימה – ללא חוקים! ללא רחמים! ללא מעצורים! כי קוראים לו אפס-אפס-שלוש!   מרתק, סוחף, מותח ומרגש! מומלץ מאוד!   314 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מאזן אימה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה