מגילת ששת הימים – ד”ר חגי בן ארצי

מגילת ששת הימים – סיפורה קסום והמרתק של המלחמה מ-1967 – מאת ד”ר חגי בן ארצי!

מגילת ששת הימים – ספר ייחודי הנועד למלא את החלל ולספר את סיפור המלחמה שהתרחשה בשנת תשכ”ז – 1967, מאת המחבר ד”ר חגי בן ארצי.

מגילת ששת הימים – הסיפור נאמן לעובדות ההיסטוריות כפי שהן מופיעות בפרסומים הרשמיים של מדינת ישראל, אבל הוא פתוח וקשוב ליד ההשגחה העליונה המנהיגה ומלווה אותנו. לספר מצורפות תמונות ייחודיות ומפות הסבר.

מגילת ששת הימים – כולנו הוכנו בתדהמה. איש לא ציפה לתוצאות כה מוחצות במהירות כה גדולה! חובתנו בדור זה ובדורות הבאים לספר בניסים ובנפלאות שזכינו להם במלחמת הצלה וישועה זו. לא פחותה מכך גם חובתנו לספר ולפרסם את גבורתם ומסירותם של חיילי צה”ל, בסדיר ובמילואים, שבהם התגלו עוצמות הרוח ותעצומות הנפש של עם ישראל!

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$10.31

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: megilat-1
תיאור הספר מגילת ששת הימים – סיפורה קסום והמרתק של המלחמה מ-1967 – מאת ד”ר חגי בן ארצי! מגילת ששת הימים – ספר ייחודי הנועד למלא את החלל ולספר את סיפור המלחמה שהתרחשה בשנת תשכ”ז – 1967, מאת המחבר ד”ר חגי בן ארצי. מגילת ששת הימים – הסיפור נאמן לעובדות ההיסטוריות כפי שהן מופיעות בפרסומים הרשמיים של מדינת ישראל, אבל הוא פתוח וקשוב ליד ההשגחה העליונה המנהיגה ומלווה אותנו. לספר מצורפות תמונות ייחודיות ומפות הסבר. מגילת ששת הימים – כולנו הוכנו בתדהמה. איש לא ציפה לתוצאות כה מוחצות במהירות כה גדולה! חובתנו בדור זה ובדורות הבאים לספר בניסים ובנפלאות שזכינו להם במלחמת הצלה וישועה זו. לא פחותה מכך גם חובתנו לספר ולפרסם את גבורתם ומסירותם של חיילי צה”ל, בסדיר ובמילואים, שבהם התגלו עוצמות הרוח ותעצומות הנפש של עם ישראל! מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מגילת ששת הימים - ד"ר חגי בן ארצי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה