מה שבטוח בטוח! – כריכה רכה

ילדים, אתם יודעים להיזהר ולהישמר?

 

מה שבטוח, בטוח! מיזם בטיחות לילדים של המרכז לחיי המשפחה היהודית שעל ידי משפחת קרסיק!

 

מה שבטוח, בטוח! – איזו השתדלות נוכל לעשות כדי להבטיח את שלומם ובטיחותם של ילדינו? שאלה זו עומדת בראש סדר העדיפויות של כל הורה אחראי. היום, בעולמנו המורכב ורב התהפוכות, זו משימה חשובה יותר מאי פעם – להדריך את ילדינו באופן הראוי, כך שבעז"ה הם יהיו מוגנים ובטוחים.

 

מה שבטוח, בטוח! – הספר עשיר בתמונות צבעוניות ומרהיבות, במידע הבא לספר להורים דרך צנועה ונעימה לשוחח עם הילדים בצורה חיובית, על קשת רחבה של נושאי בטיחות ועל הצורך ההכרחי להגן על ביטחונם האישי ועל פרטיותם.

 

פסיכולוגים, עובדים סוציאלים, יוצעים חינוכיים ומנחי הורים רבים בארץ ובארצות הברית, הקדישו מזמנם ותרמו מניסיונם העשיר בנושא בטיחות הילד, כדי לוודא שהספר יעביר את המסר בצורה יעילה, מקצועית ומבוססת מחקרית.

 

מומלץ להשתמש בספר זה כדי ליצור ערוץ קשר פתוח ומשותף בין ההורים לילדים. זו הזדמנות נפלאה לשמוע את הילדים, להקשיב לקורותיהם בתשומת לב, לענות על שאלותיהם, לדובב ולהרגיע את חששותיהם בנושאים רגישים יותר ורגישים פחות.

 

מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא להורים ולילדים, למפגשי איכות מועילים!

 

כריכה רכה

 

 

מחיר באתר

$9.29

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1357
תיאור הספר ילדים, אתם יודעים להיזהר ולהישמר?   מה שבטוח, בטוח! מיזם בטיחות לילדים של המרכז לחיי המשפחה היהודית שעל ידי משפחת קרסיק!   מה שבטוח, בטוח! – איזו השתדלות נוכל לעשות כדי להבטיח את שלומם ובטיחותם של ילדינו? שאלה זו עומדת בראש סדר העדיפויות של כל הורה אחראי. היום, בעולמנו המורכב ורב התהפוכות, זו משימה חשובה יותר מאי פעם – להדריך את ילדינו באופן הראוי, כך שבעז"ה הם יהיו מוגנים ובטוחים.   מה שבטוח, בטוח! – הספר עשיר בתמונות צבעוניות ומרהיבות, במידע הבא לספר להורים דרך צנועה ונעימה לשוחח עם הילדים בצורה חיובית, על קשת רחבה של נושאי בטיחות ועל הצורך ההכרחי להגן על ביטחונם האישי ועל פרטיותם.   פסיכולוגים, עובדים סוציאלים, יוצעים חינוכיים ומנחי הורים רבים בארץ ובארצות הברית, הקדישו מזמנם ותרמו מניסיונם העשיר בנושא בטיחות הילד, כדי לוודא שהספר יעביר את המסר בצורה יעילה, מקצועית ומבוססת מחקרית.   מומלץ להשתמש בספר זה כדי ליצור ערוץ קשר פתוח ומשותף בין ההורים לילדים. זו הזדמנות נפלאה לשמוע את הילדים, להקשיב לקורותיהם בתשומת לב, לענות על שאלותיהם, לדובב ולהרגיע את חששותיהם בנושאים רגישים יותר ורגישים פחות.   מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא להורים ולילדים, למפגשי איכות מועילים!   כריכה רכה    

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מה שבטוח בטוח! - כריכה רכה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה