מועדים לשמחה – מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מועדים לשמחה – מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב!

 

מועדים לשמחה – מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב, מבחר רעיונות על החגים והמועדים מתורתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידו רבי נתן מברסלב, מאת המחברים משה רט ואליהו טייב.

 

הרעיונות שבספר מובאים בשפה פשוטה וברורה ומכילים הדרכות ועצות מעשיות כיצד ניתן לא רק למלא בתוכן את החגים והמועדים, אלא גם להמשיך את אורם הלאה, לימות החול, ולהאיר באמצעותם את כל השנה. רעיונות אלה, שמקורם, בתורת הקבלה והחסידות, יורדים לעומק הנפש ומאפשרים לקורא לזהות את התהליכים המתרחשים בה ולנווט את כוחות הנפש השונים כך שכל שנה תביא איתה התעלות חדשה.

 

207 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.02

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1830
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מועדים לשמחה – מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב!   מועדים לשמחה – מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב, מבחר רעיונות על החגים והמועדים מתורתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידו רבי נתן מברסלב, מאת המחברים משה רט ואליהו טייב.   הרעיונות שבספר מובאים בשפה פשוטה וברורה ומכילים הדרכות ועצות מעשיות כיצד ניתן לא רק למלא בתוכן את החגים והמועדים, אלא גם להמשיך את אורם הלאה, לימות החול, ולהאיר באמצעותם את כל השנה. רעיונות אלה, שמקורם, בתורת הקבלה והחסידות, יורדים לעומק הנפש ומאפשרים לקורא לזהות את התהליכים המתרחשים בה ולנווט את כוחות הנפש השונים כך שכל שנה תביא איתה התעלות חדשה.   207 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מועדים לשמחה - מסביב למעגל השנה עם רבי נחמן מברסלב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה