מי גנב את האופניים של איזיקיטו?

איזיקיטו רץ למחסן שליד הלול, שם הוא קשר את אופניו בשלוש שרשראות. לא רחוק מהמלונה של רקסי, הכלב האילם של המשפחה, שהיה נוחר יותר מאשר נובח. כולנו הכרנו את רקסי, שהיה ידידותי לכולנו חוץ מאשר לגנבים האמיתיים…

 

איזיקיטו הביט לרקסי בעיניים במבט שואל, "תגיד לי כלב בן כלב, מי גנב את האופניים שלי?"

 

רקסי נחר-נבח בחביבות לעבר איזיקיטו, אדיש לגניבה הגדולה…

 

מי גנב את האופניים של איזיקיטו? – ספרו הסוחף של המחבר והעיתונאי קובי לוי, על הגניבה הגדולה של אופניו של איזיקיטו – סיפור השגחה סוחף, מצחיק, מרגש… ולא רק! אלא בספר זה תמצאו עוד 27 סיפורי השגחה אמיתיים ומרתקים.

 

221 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית!

מחיר באתר

$8.51

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1787
תיאור הספר איזיקיטו רץ למחסן שליד הלול, שם הוא קשר את אופניו בשלוש שרשראות. לא רחוק מהמלונה של רקסי, הכלב האילם של המשפחה, שהיה נוחר יותר מאשר נובח. כולנו הכרנו את רקסי, שהיה ידידותי לכולנו חוץ מאשר לגנבים האמיתיים…   איזיקיטו הביט לרקסי בעיניים במבט שואל, "תגיד לי כלב בן כלב, מי גנב את האופניים שלי?"   רקסי נחר-נבח בחביבות לעבר איזיקיטו, אדיש לגניבה הגדולה…   מי גנב את האופניים של איזיקיטו? – ספרו הסוחף של המחבר והעיתונאי קובי לוי, על הגניבה הגדולה של אופניו של איזיקיטו – סיפור השגחה סוחף, מצחיק, מרגש… ולא רק! אלא בספר זה תמצאו עוד 27 סיפורי השגחה אמיתיים ומרתקים.   221 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מי גנב את האופניים של איזיקיטו?"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה