מלך נסיך ונביא – יוסף גואל דידי

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מלך נסיך ונביא – סיפורו הטראגי והמרגש של שאול המלך!

 

מלך נסיך ונביא – ספר פרוזה ייחודי המבוסס על ספר שמואל התנ”כי, המספר את סיפורו המרגש והטראגי של שאול המלך- מלכם הראשון של ישראל. המלך שיצא לחפש אתונות ומצא מלוכה סוחף עמו את הקורא מהרגע הראשון למסע מרתק ומרגש שאחריתו הידועה מראש פותחת צוהר לעולמה של המלכות בישראל. זהו סיפור על מלך, נסיך ונביא, אך גם סיפור על אבא, בן ומורה דרך.

 

מלך נסיך ונביא – עוצמתו של הסיפור נעוצה בעובדה כי בבסיסו של הסיפור הפרוזאי מושקעת עבודה מחקרית רבת היקף, מיישבת בדרך חדשה, מקורית ומדעית את הסתירות, הכפילויות והפערים המצויים בספר שמואל התנ”כי, מבלי לוותר על אחדותו וקדושתו של הכתוב. הכתיבה הצבעונית ומלאת הרגש מחיה את התנ”ך על דמויותיו הרבגוניות ומספקת הצצה נדירה אל עולמם המורכב של מנהיגי התנ”ך, החלטותיהם ועוצמתם.

 

223 עמודים מרגשים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$13.22

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1816
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מלך נסיך ונביא – סיפורו הטראגי והמרגש של שאול המלך!   מלך נסיך ונביא – ספר פרוזה ייחודי המבוסס על ספר שמואל התנ”כי, המספר את סיפורו המרגש והטראגי של שאול המלך- מלכם הראשון של ישראל. המלך שיצא לחפש אתונות ומצא מלוכה סוחף עמו את הקורא מהרגע הראשון למסע מרתק ומרגש שאחריתו הידועה מראש פותחת צוהר לעולמה של המלכות בישראל. זהו סיפור על מלך, נסיך ונביא, אך גם סיפור על אבא, בן ומורה דרך.   מלך נסיך ונביא – עוצמתו של הסיפור נעוצה בעובדה כי בבסיסו של הסיפור הפרוזאי מושקעת עבודה מחקרית רבת היקף, מיישבת בדרך חדשה, מקורית ומדעית את הסתירות, הכפילויות והפערים המצויים בספר שמואל התנ”כי, מבלי לוותר על אחדותו וקדושתו של הכתוב. הכתיבה הצבעונית ומלאת הרגש מחיה את התנ”ך על דמויותיו הרבגוניות ומספקת הצצה נדירה אל עולמם המורכב של מנהיגי התנ”ך, החלטותיהם ועוצמתם.   223 עמודים מרגשים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מלך נסיך ונביא - יוסף גואל דידי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה