מסביב לשולחן – פרשות השבוע – בני דון יחייא

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מסביב לשולחן – הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר על פרשת השבוע!

 

מסביב לשולחן – שולחן השבת הוא נקודת מפגש משפחתית המאפשרת להעלות רעיון או לספר סיפור מתובל בהומור מעודן.

 

מסביב לשולחן – הוא מפעל ראשון בהיקפו מאת עו”ד בני דון יחייא, בו ימצאו הקוראים שפע של חומרים על פרשות השבוע. בספר מבחר של כאלף דברי תורה והגות, רעיונות קולעים ומאות סיפורי חסידים שנאספו במשך שנים ונבחרו בקפידה, מתוך מגוון רחב של ספרות והגות יהודית על פרשות השבוע. הספר מסביב לשולחן מאפשר לכל בני המשפחה להעלות סביב שולחן השבת רעיונות מתוך הפרשה. הוא גם שימושי לכל מי שרוצה להרחיב דעת או מבקש לשבץ מאוצר החוכמה היהודית לדורותיה בהרצאות, בכתביה ובאירועים שונים.

 

מסביב לשולחן – מגיש להורים ולילדים, למרצים ולכל המתעניין את הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר. פניני הספר, המאפיינות את הגותם של חכמי ישראל, מוגשות לקוראים כשהן מעוררות את תיאבון הדעת, מאתגרות את המחשבה ומעלות חיוך.

 

זמן איכות משפחתי נפלא מסביב לנקודת המפגש החשובה בחיי המשפחה – שולחן השבת!

 

414 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.22

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1789
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מסביב לשולחן – הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר על פרשת השבוע!   מסביב לשולחן – שולחן השבת הוא נקודת מפגש משפחתית המאפשרת להעלות רעיון או לספר סיפור מתובל בהומור מעודן.   מסביב לשולחן – הוא מפעל ראשון בהיקפו מאת עו”ד בני דון יחייא, בו ימצאו הקוראים שפע של חומרים על פרשות השבוע. בספר מבחר של כאלף דברי תורה והגות, רעיונות קולעים ומאות סיפורי חסידים שנאספו במשך שנים ונבחרו בקפידה, מתוך מגוון רחב של ספרות והגות יהודית על פרשות השבוע. הספר מסביב לשולחן מאפשר לכל בני המשפחה להעלות סביב שולחן השבת רעיונות מתוך הפרשה. הוא גם שימושי לכל מי שרוצה להרחיב דעת או מבקש לשבץ מאוצר החוכמה היהודית לדורותיה בהרצאות, בכתביה ובאירועים שונים.   מסביב לשולחן – מגיש להורים ולילדים, למרצים ולכל המתעניין את הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר. פניני הספר, המאפיינות את הגותם של חכמי ישראל, מוגשות לקוראים כשהן מעוררות את תיאבון הדעת, מאתגרות את המחשבה ומעלות חיוך.   זמן איכות משפחתי נפלא מסביב לנקודת המפגש החשובה בחיי המשפחה – שולחן השבת!   414 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מסביב לשולחן - פרשות השבוע - בני דון יחייא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה