מסביב לשנה – הרעיונות והסיפורים בני דון יחייא

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מסביב לשנה – מאת בני דון יחייא – הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר על החגים ומעגלי החיים מסביב לשנה מתאים לכל בני המשפחה, לכל אירוע ושמחה.

 

מסביב לשנה – מאת בני דון יחייא – מבחר דברי הגות, רעיונות קולעים, סיפורי חסידים וקטעי הומור על חגי ישראל ומועדיו והאירועים המרכזיים בחיי האדם. וכן משובצים בספר פרקים על חמש המגילות, השבת, ראש חודש, הגדה של פסח, פרקי אבות, משלי ותפילה.

מסביב לשנה – מאפשר לכל בני המשפחה להעלות רעיונות ותובנות סביב שולחן החג או שולחן סעודת השמחה ובאירועים שונים.

מסביב לשנה – שימושי לכל אירוע, שבו מבקשים לשבץ מאוצר החכמה היהודית לדורותיה, והוא כלי עזר לכל מי שרוצה להרחיב דעת.

 

פניני הספר , המאפיינות את הגותם של חכמי ישראל, מעוררות את תיאבון הדעת, מאתגרות את המחשבה ומעלות חיוך.

 

 

282 עמודים מרתקים, כריכה קשה

 

מחיר באתר

$11.99

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1832
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מסביב לשנה – מאת בני דון יחייא – הרעיונות והסיפורים הטובים ביותר על החגים ומעגלי החיים מסביב לשנה מתאים לכל בני המשפחה, לכל אירוע ושמחה.   מסביב לשנה – מאת בני דון יחייא – מבחר דברי הגות, רעיונות קולעים, סיפורי חסידים וקטעי הומור על חגי ישראל ומועדיו והאירועים המרכזיים בחיי האדם. וכן משובצים בספר פרקים על חמש המגילות, השבת, ראש חודש, הגדה של פסח, פרקי אבות, משלי ותפילה. מסביב לשנה – מאפשר לכל בני המשפחה להעלות רעיונות ותובנות סביב שולחן החג או שולחן סעודת השמחה ובאירועים שונים. מסביב לשנה – שימושי לכל אירוע, שבו מבקשים לשבץ מאוצר החכמה היהודית לדורותיה, והוא כלי עזר לכל מי שרוצה להרחיב דעת.   פניני הספר , המאפיינות את הגותם של חכמי ישראל, מעוררות את תיאבון הדעת, מאתגרות את המחשבה ומעלות חיוך.     282 עמודים מרתקים, כריכה קשה  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מסביב לשנה - הרעיונות והסיפורים בני דון יחייא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה