מסע מירון – ענייני ל”ג בעומר ומירון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מסע מירון – עניניי ל”ג בעומר והר מירון!

 

מסע מירון – ענייני ל”ג בעומר והר מירון – מאוצרו של רבי בצלאל לנדוי! תולדות המקומות הקדושים שבגליל וענייני ל”ג בעומר עם תפילות מיוחדות למקומות הקדושים, מאת המחבר הרב אברהם ישעיהו לנדוי.

 

מסע מירון – בספר זה מאגד המחבר את כל ענייני היום המיוחד – ל”ג בעומר, התנא האלוקי – רבי שמעון בר יוחאי זיע”א, ציונו הקדוש שבמירון, תולדותיהם של הצדיקים, ציוני הקודש המפורסמים במירון, צפת וטבריה. עם סדר לימוד ל”ג בעומר, תפילות מיוחדות ומוסמכות וכן איגרת מסע מירון – רשמי מסעו המופלא של רבי מנחם מנדל ראבין זצ”ל מגדולי התורה בגליציה, שהעלה את רשמי מסעו בשפה ציורית ושיגר לידידיו בגולה על מנת לעורר בליבם חיבת ירושלים וארץ הקודש.

 

63 עמודים מרתקים, תמונות ייחודיות, כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.62

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1784
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מסע מירון – עניניי ל”ג בעומר והר מירון!   מסע מירון – ענייני ל”ג בעומר והר מירון – מאוצרו של רבי בצלאל לנדוי! תולדות המקומות הקדושים שבגליל וענייני ל”ג בעומר עם תפילות מיוחדות למקומות הקדושים, מאת המחבר הרב אברהם ישעיהו לנדוי.   מסע מירון – בספר זה מאגד המחבר את כל ענייני היום המיוחד – ל”ג בעומר, התנא האלוקי – רבי שמעון בר יוחאי זיע”א, ציונו הקדוש שבמירון, תולדותיהם של הצדיקים, ציוני הקודש המפורסמים במירון, צפת וטבריה. עם סדר לימוד ל”ג בעומר, תפילות מיוחדות ומוסמכות וכן איגרת מסע מירון – רשמי מסעו המופלא של רבי מנחם מנדל ראבין זצ”ל מגדולי התורה בגליציה, שהעלה את רשמי מסעו בשפה ציורית ושיגר לידידיו בגולה על מנת לעורר בליבם חיבת ירושלים וארץ הקודש.   63 עמודים מרתקים, תמונות ייחודיות, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מסע מירון - ענייני ל"ג בעומר ומירון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה