מסתורין בחצר – שרי וולך

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מסתורין בחצר – עלילות ירושלים!

 

מסתורין בחצר – ספר מתח מרתק וסוחף החושף את הקוראים לחייו של הגיבור הראשי – עזרא, ושל יתר היהודים שחיו בסביבה מוסלמית מאתגרת, ומתוודע גם למחסור היומיומי שהיה מנת חלקם ומגלה את החיים המלאים והתוססים של ירושלים במאה ה-18. מאת המחברת שרי וולך.

 

מסתורין בחצר – עזרא מיוחס, נער ירושלמי כבן 14, נקלע שלא מרצונו למצב קשה – הוא עד יחיד לגניבה שבוצעה בביתו בחשכת לילה. הגנב המסתורי לקח תכשיט יקר ערך שידיד מוסלמי הפקיד למשמרת בידי אביו, הרופא משה מיוחס. אביו של עזרא מואשם במעשה ומובא למשפט. עזרא נקרא להעיד, אבל עדותו משכנעת את הקאדי להפליל את האב…

 

האם יצליח עזרא לגלות מיהו הגנב האמיתי? האם יעז להתעמת עם אחד מנכבדיה הערבים של העיר? האם יצליח להוכיח את חפותו של אביו ולשחררו מן הכלא?

 

270 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.27

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1830
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מסתורין בחצר – עלילות ירושלים!   מסתורין בחצר – ספר מתח מרתק וסוחף החושף את הקוראים לחייו של הגיבור הראשי – עזרא, ושל יתר היהודים שחיו בסביבה מוסלמית מאתגרת, ומתוודע גם למחסור היומיומי שהיה מנת חלקם ומגלה את החיים המלאים והתוססים של ירושלים במאה ה-18. מאת המחברת שרי וולך.   מסתורין בחצר – עזרא מיוחס, נער ירושלמי כבן 14, נקלע שלא מרצונו למצב קשה – הוא עד יחיד לגניבה שבוצעה בביתו בחשכת לילה. הגנב המסתורי לקח תכשיט יקר ערך שידיד מוסלמי הפקיד למשמרת בידי אביו, הרופא משה מיוחס. אביו של עזרא מואשם במעשה ומובא למשפט. עזרא נקרא להעיד, אבל עדותו משכנעת את הקאדי להפליל את האב…   האם יצליח עזרא לגלות מיהו הגנב האמיתי? האם יעז להתעמת עם אחד מנכבדיה הערבים של העיר? האם יצליח להוכיח את חפותו של אביו ולשחררו מן הכלא?   270 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מסתורין בחצר - שרי וולך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה