מעבר לסגולה – מתוך הספר המסוגל זרע שמשון, חלק ב’

חדש בחנות ברסלב ישראל!

מעבר לסגולה – מתוך הספר המסוגל “זרע שמשון” – מאת הרה”ג אליהו עמר!

מעבר לסגולה – מתוך הספר המסוגל “זרע שמשון” – ספר ייחודי על פרשיות השבוע – במדבר ודברים עם מאמרים נפלאים, ביאורים וסיפורים, מאת הרב הגדול הרב אליהו עמר.

 

מעבר לסגולה – הוא ספר ביאורים נפלאים על דברי הספר המסוגל זרע שמשון” שחיבר הרב שמשון חיים בן הרב נחמן מיכאל זיע”א, חיבור נפלא העוסק בחידושים על חמישה חומשי תורה וחמשת המגילות, בנוסף לספריו הקודמים. בספר זה בולל הרב המחבר חידושים מכל רובדי התורה, חידושים על דרך הפשט, הרמז והדרש, וכן חידושים רבים על פי תורת הסוד ועוד.

“ועיניכם תראינה בנים ובני בנים כשתילי זיתים סביב לשולחנכם חכמי ונבונים. ובתים מלאים כל טוב. גם עושר גם כבוד לא יסופו מזרעכם” – הבטחת הרב מתוך הקדמת “הזרע שמשון”

417 עמודים מרתקים, כריכה קשה.

 

מחיר באתר

$18.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1744
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל! מעבר לסגולה – מתוך הספר המסוגל “זרע שמשון” – מאת הרה”ג אליהו עמר! מעבר לסגולה – מתוך הספר המסוגל “זרע שמשון” – ספר ייחודי על פרשיות השבוע – במדבר ודברים עם מאמרים נפלאים, ביאורים וסיפורים, מאת הרב הגדול הרב אליהו עמר.   מעבר לסגולה – הוא ספר ביאורים נפלאים על דברי הספר המסוגל “זרע שמשון” שחיבר הרב שמשון חיים בן הרב נחמן מיכאל זיע”א, חיבור נפלא העוסק בחידושים על חמישה חומשי תורה וחמשת המגילות, בנוסף לספריו הקודמים. בספר זה בולל הרב המחבר חידושים מכל רובדי התורה, חידושים על דרך הפשט, הרמז והדרש, וכן חידושים רבים על פי תורת הסוד ועוד. “ועיניכם תראינה בנים ובני בנים כשתילי זיתים סביב לשולחנכם חכמי ונבונים. ובתים מלאים כל טוב. גם עושר גם כבוד לא יסופו מזרעכם” – הבטחת הרב מתוך הקדמת “הזרע שמשון” 417 עמודים מרתקים, כריכה קשה.  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מעבר לסגולה - מתוך הספר המסוגל זרע שמשון, חלק ב'"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה