מעלות המקווה – הרב יונתן קירש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מעלות המקווה – השינוי שמתרחש בזמן הטבילה!

 

מעלות המקווה – בטבילה במקווה מתרחש תהליך של שינוי. הטבילה איננה דומה לרחצה במקלחת, אלא יוצרת שינוי עמוק ומהותי יותר. מהו התרחיש הזה? מהו השינוי שעובר הטובל במקווה טהרה? על שאלות אלה ופרטים רבים נוספים עונה הרב יונתן קירש בספר ייחודי זה.

 

מעלות המקווה – במקורות שמהם אנו לומדים על הטבילה במקווה, מתגלים פרטי הלכה רבים שיש להקפיד עליהם בכל הנוגע למקום המקווה עצמו. מהי המשמעות של ההקפדה על הפרטים הרבים הללו? מה הקשר בינם לבין משמעות המקווה ותהליך ההיטהרות? בספר זה מנסה המחבר לדלות את ההבנה ואת ההגדרה של מהות המקווה מתוך הרפטים של הלכות המקווה. ההלכות הן המדגישות את קווי המתאר וחושפות את מהות המקווה. אנו נגלה שהמקווה נועד לחבר אותנו לאדמה, לקרקע, למקום שממנו לוקחנו בבריאתנו. הבנה זו מחודשת ואיננו רגילים אליה. דווקא בחזרתנו לקרקע אנו חוזרים למקור הקיום שלנו, וזה המקור לטהרה ולהתחדשות

 

מומלץ מאוד! 112 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$10.05

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2060
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מעלות המקווה – השינוי שמתרחש בזמן הטבילה!   מעלות המקווה – בטבילה במקווה מתרחש תהליך של שינוי. הטבילה איננה דומה לרחצה במקלחת, אלא יוצרת שינוי עמוק ומהותי יותר. מהו התרחיש הזה? מהו השינוי שעובר הטובל במקווה טהרה? על שאלות אלה ופרטים רבים נוספים עונה הרב יונתן קירש בספר ייחודי זה.   מעלות המקווה – במקורות שמהם אנו לומדים על הטבילה במקווה, מתגלים פרטי הלכה רבים שיש להקפיד עליהם בכל הנוגע למקום המקווה עצמו. מהי המשמעות של ההקפדה על הפרטים הרבים הללו? מה הקשר בינם לבין משמעות המקווה ותהליך ההיטהרות? בספר זה מנסה המחבר לדלות את ההבנה ואת ההגדרה של מהות המקווה מתוך הרפטים של הלכות המקווה. ההלכות הן המדגישות את קווי המתאר וחושפות את מהות המקווה. אנו נגלה שהמקווה נועד לחבר אותנו לאדמה, לקרקע, למקום שממנו לוקחנו בבריאתנו. הבנה זו מחודשת ואיננו רגילים אליה. דווקא בחזרתנו לקרקע אנו חוזרים למקור הקיום שלנו, וזה המקור לטהרה ולהתחדשות   מומלץ מאוד! 112 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מעלות המקווה - הרב יונתן קירש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה