מעשה מאבידת בת מלך

“בבוקרו של יום רגיל ומלא בשמחה
על ממלכתו של מלכנו האהוב, השמש
שוב זרחה…

“שישה בנים היו לו למלך, ובת אחת
מתוקה מתוקה…”

כך מתחיל סיפור המעשה המיוחד שלנו, אבל מי יודע את סופו?!?

מעשה מאבידת בת מלך – סיפור המעשיה המפורסם של רבי נחמן מברסלב, מתוך ספרו סיפורי מעשיות – מעשה מאבידת בת מלך.

זה סיפור על דרך וחיפוש. האדם עובר בו דרך ארוכה מאוד בחיפושיו אחרי נשמתו שאבדה לו, אך למרות כל הקשיים שעוברים עליו הוא לא מתייאש עד אשר מוצא את שיצא לחפש.

מעשה מאבידת בת מלך – ספר ילדים ייחודי ומורכב, נועז בניסיונו לנהל דיאלוג בין ישן לחדש. ביד אמן משתמשת המחברת מעין נחמיאס בסיפור המקורי ויוצרת ממנו יצירה חדשה. סיפור המעשיה מוגש לקוראים בשפה בת זמננו על רקע איורים מרהיבים השזורים בין מילותיה. בסוף הספר מובאים ביאורים ופירושים הלקוחים מתוך ספרים שונים בנושא. תוספת זו נותנת אפשרות ללימוד מעמיק במעשיה.

מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא לכל המשפחה!

מתאים כמתנה לכל אירוע!

31 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1225
תיאור הספר “בבוקרו של יום רגיל ומלא בשמחה על ממלכתו של מלכנו האהוב, השמש שוב זרחה… “שישה בנים היו לו למלך, ובת אחת מתוקה מתוקה…” כך מתחיל סיפור המעשה המיוחד שלנו, אבל מי יודע את סופו?!? מעשה מאבידת בת מלך – סיפור המעשיה המפורסם של רבי נחמן מברסלב, מתוך ספרו סיפורי מעשיות – מעשה מאבידת בת מלך. זה סיפור על דרך וחיפוש. האדם עובר בו דרך ארוכה מאוד בחיפושיו אחרי נשמתו שאבדה לו, אך למרות כל הקשיים שעוברים עליו הוא לא מתייאש עד אשר מוצא את שיצא לחפש. מעשה מאבידת בת מלך – ספר ילדים ייחודי ומורכב, נועז בניסיונו לנהל דיאלוג בין ישן לחדש. ביד אמן משתמשת המחברת מעין נחמיאס בסיפור המקורי ויוצרת ממנו יצירה חדשה. סיפור המעשיה מוגש לקוראים בשפה בת זמננו על רקע איורים מרהיבים השזורים בין מילותיה. בסוף הספר מובאים ביאורים ופירושים הלקוחים מתוך ספרים שונים בנושא. תוספת זו נותנת אפשרות ללימוד מעמיק במעשיה. מומלץ מאוד! זמן איכות נפלא לכל המשפחה! מתאים כמתנה לכל אירוע! 31 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מעשה מאבידת בת מלך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה