מרגלית בזכות יוסף הצדיק

חדש! חובה בכל כיס ותיק!

הלקט המיוחד של הרב שלום ארוש עם מרגליות ופנינים לכל עת, מצב וזמן, עם התיקון הכללי!

 

מרגליות “בזכות יוסף הצדיק” – יוסף הצדיק לא ידע כמה זמן הוא יאלץ להישאר בבית הסוהר, אולי יבלה שם את כל ימיו רחוק מכל אפשרות שמישהו ידע עליו, בלי שום אפשרות להקים עסק, להתחתן, למעמד כלכלי ועוד. אילו מחשבות עברו עליו? כיצד התמודד? האם הוא נפל או שמא הצליח להחזיק מעמד מול כל ניסיונות החיים איתם התמודד?

 

מרגליות “בזכות יוסף הצדיק” – זה לא היה רק פעם, זה גם היום! זה המצב של כל אחד מאיתנו! ההתמודדויות של יוסף הצדיק הן הדרך שלנו להתמודד עם מה שאנו חווים, עם הקשיים והאתגרים שמציבים לנו החיים!

 

יוסף הצדיק התחזק! הוא החזיק באמונה שהקב”ה הוא טוב תמיד! וכל מה שהוא עושה – הכל רק לטובה! הוא האמין שהכל לטובה, לכן שמח ורקד והודה לבורא על הכל!

 

חובה בכל תיק! בכל כיס! בכל רכב! בכל מצב וזמן!

 

מחיר מיוחד למזמינים מרגליות בכמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$1.32

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 9-1995
תיאור הספר חדש! חובה בכל כיס ותיק! הלקט המיוחד של הרב שלום ארוש עם מרגליות ופנינים לכל עת, מצב וזמן, עם התיקון הכללי!   מרגליות “בזכות יוסף הצדיק” – יוסף הצדיק לא ידע כמה זמן הוא יאלץ להישאר בבית הסוהר, אולי יבלה שם את כל ימיו רחוק מכל אפשרות שמישהו ידע עליו, בלי שום אפשרות להקים עסק, להתחתן, למעמד כלכלי ועוד. אילו מחשבות עברו עליו? כיצד התמודד? האם הוא נפל או שמא הצליח להחזיק מעמד מול כל ניסיונות החיים איתם התמודד?   מרגליות “בזכות יוסף הצדיק” – זה לא היה רק פעם, זה גם היום! זה המצב של כל אחד מאיתנו! ההתמודדויות של יוסף הצדיק הן הדרך שלנו להתמודד עם מה שאנו חווים, עם הקשיים והאתגרים שמציבים לנו החיים!   יוסף הצדיק התחזק! הוא החזיק באמונה שהקב”ה הוא טוב תמיד! וכל מה שהוא עושה – הכל רק לטובה! הוא האמין שהכל לטובה, לכן שמח ורקד והודה לבורא על הכל!   חובה בכל תיק! בכל כיס! בכל רכב! בכל מצב וזמן!   מחיר מיוחד למזמינים מרגליות בכמות גדולה להפצה ולזיכוי הרבים!   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרגלית בזכות יוסף הצדיק"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה