מרן החפץ חיים – אברהם אוחיון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מרן החפץ חיים – סיפורים ממסכת חייו המופלאה!

 

מרן החפץ חיים, 25 סיפורים נפלאים ומרתקים ממסכת חייו המופלאה של ראש כל בני הגולה – מרן החפץ חיים – רבי ישראל מאיר הכהן מראדין זיע"א, מאת אברהם אוחיון.

 

"גם כשחלפו למעלה משמונים שנה מאז פטירתו ועלייתו בסערה השמימה, דמותו עדיין חיה וניצבת בכל בית יהודי – אם בהלכות משירת הלשון השגורות בכל פה והנלמדות חזור ולמוד בכל שעת כושר ובכל התאספות רוחנית, אם בספרו 'המשנה ברורה' שמצוי בכל בית שההלכה היא נר לרגליו, אם בקבלות מעשיות של 'שעת שמירת הלשון' או חיזוק בבין אדם לחברו…" מאת המחבר בהקדמה.

 

56 עמודים מלאים בציורים מרהיבים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1388
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מרן החפץ חיים – סיפורים ממסכת חייו המופלאה!   מרן החפץ חיים, 25 סיפורים נפלאים ומרתקים ממסכת חייו המופלאה של ראש כל בני הגולה – מרן החפץ חיים – רבי ישראל מאיר הכהן מראדין זיע"א, מאת אברהם אוחיון.   "גם כשחלפו למעלה משמונים שנה מאז פטירתו ועלייתו בסערה השמימה, דמותו עדיין חיה וניצבת בכל בית יהודי – אם בהלכות משירת הלשון השגורות בכל פה והנלמדות חזור ולמוד בכל שעת כושר ובכל התאספות רוחנית, אם בספרו 'המשנה ברורה' שמצוי בכל בית שההלכה היא נר לרגליו, אם בקבלות מעשיות של 'שעת שמירת הלשון' או חיזוק בבין אדם לחברו…" מאת המחבר בהקדמה.   56 עמודים מלאים בציורים מרהיבים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרן החפץ חיים - אברהם אוחיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה