מרן ראש הישיבה – הגארי”ל שטיינמן זיע”א

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

מרן ראש הישיבה – 25 סיפורים מרתקים על מרן רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א!

 

מרן ראש הישיבה – 25 סיפורים מרתקים וסוחפים על דמותו המרתקת ומסכת חייו המופלאה של מהיג הדור הגאון הגדול רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א, מאת המחבר אברהם אוחיון.

 

מרן ראש הישיבה – זהו ספר המהווה צוהר לעולמו של מנהיג הדור, הגאון הגדול הגראי"ל שטיינמן זיע"א. בימים בהם נשטף העולם בפרץ של גשמיות וחומריות, מבקשים אנו להסתופף בצילו של מי שכל חייו הינם מקשה אחת של תורה ויראה קדושה וטהרה והנהגה המסורה לנו מדור דעה. הסיפורים מובאים בלשון קלה ומלווים באיורים מרהיבי עין ומשובבי לב.

 

מומלץ מאוד! ספר איכותי שיכול להיות גם מתנה נפלאה לילדים!

 

59 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.67

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1311
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   מרן ראש הישיבה – 25 סיפורים מרתקים על מרן רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א!   מרן ראש הישיבה – 25 סיפורים מרתקים וסוחפים על דמותו המרתקת ומסכת חייו המופלאה של מהיג הדור הגאון הגדול רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א, מאת המחבר אברהם אוחיון.   מרן ראש הישיבה – זהו ספר המהווה צוהר לעולמו של מנהיג הדור, הגאון הגדול הגראי"ל שטיינמן זיע"א. בימים בהם נשטף העולם בפרץ של גשמיות וחומריות, מבקשים אנו להסתופף בצילו של מי שכל חייו הינם מקשה אחת של תורה ויראה קדושה וטהרה והנהגה המסורה לנו מדור דעה. הסיפורים מובאים בלשון קלה ומלווים באיורים מרהיבי עין ומשובבי לב.   מומלץ מאוד! ספר איכותי שיכול להיות גם מתנה נפלאה לילדים!   59 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרן ראש הישיבה - הגארי"ל שטיינמן זיע"א"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה