מרפא לשון – תיקון הדיבור במשנת ברסלב, הרב בזאנסון

“לולי זכות התורה של הצדיק, היה נחרב
העולם מכוח הפגם והעוון של רוח דרומית, שהוא
לשון הרע. אך התורה של הצדיק היא המקיימת
העולם ודוחה החורבן שראוי להיות מן הלשון הרע
כמו שכתוב, “מרפא לשון עץ חיים”, זו התורה בה
כתוב: “עץ חיים היא למחזיקים בה”” (“בן יהוידע”,
לרבי יוסף חיים זיע”א).

מרפא לשון – לקט אמרים קדושים הנשאבים מבארות עמוקים המובילים לתיקון הדיבור והמרפאים את תחלואי הלשון, על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב. הספר מאגד מאמרים, תורות, מעשיות ומשלים שנאספו מספרם של צדיקים אמיתיים – רבי נחמן מברסלב ותלמידיו, להם הוסיף המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון נופך והערות קצרות המסומנות ב”אמר המעתיק” לנוחות הקורא.

מרפא לשון – שילוב של ציטוטים והערות, תפילות והלכות, חידושים ואמירות שליקט המחבר כדי להבהיר את חשיבות הדיבור, והשימוש הנכון והיאה בכלי האדיר בו ניחן כל אדם, שהוא אתגר נפלא ועצום. זאת, משום שבורא העולם רוצה להתגלות דרך הדיבור שבפינו, ומאיתנו לא נדרש אלא להכין את הכלים הראויים לכך.

251 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בעצות מעשיות, כריכה רכה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$6.61

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1770
תיאור הספר “לולי זכות התורה של הצדיק, היה נחרב העולם מכוח הפגם והעוון של רוח דרומית, שהוא לשון הרע. אך התורה של הצדיק היא המקיימת העולם ודוחה החורבן שראוי להיות מן הלשון הרע כמו שכתוב, “מרפא לשון עץ חיים”, זו התורה בה כתוב: “עץ חיים היא למחזיקים בה”” (“בן יהוידע”, לרבי יוסף חיים זיע”א). מרפא לשון – לקט אמרים קדושים הנשאבים מבארות עמוקים המובילים לתיקון הדיבור והמרפאים את תחלואי הלשון, על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב. הספר מאגד מאמרים, תורות, מעשיות ומשלים שנאספו מספרם של צדיקים אמיתיים – רבי נחמן מברסלב ותלמידיו, להם הוסיף המחבר הרב ישראל יצחק בזאנסון נופך והערות קצרות המסומנות ב”אמר המעתיק” לנוחות הקורא. מרפא לשון – שילוב של ציטוטים והערות, תפילות והלכות, חידושים ואמירות שליקט המחבר כדי להבהיר את חשיבות הדיבור, והשימוש הנכון והיאה בכלי האדיר בו ניחן כל אדם, שהוא אתגר נפלא ועצום. זאת, משום שבורא העולם רוצה להתגלות דרך הדיבור שבפינו, ומאיתנו לא נדרש אלא להכין את הכלים הראויים לכך. 251 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בעצות מעשיות, כריכה רכה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרפא לשון - תיקון הדיבור במשנת ברסלב, הרב בזאנסון"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה