מרצה נולד – המדריך לדיבור בציבור הרב צבי רפפורט

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

 

מרצה נולד – המדריך לדיבור בציבור – הרב צבי רפפורט – ספר ייחודי זה הינו "קורס מרצים" מושלם עם חמשה עשר הכללים שמרצים מצליחים מיישמים. מעולה למתחילים ומעשיר למתקדמים. אומנות הדיבור בציבור מא' ועד ת' ועוד.

 

"הספר נכתב מנסיונו של הרב רפפורט אשר עוסק למעלה משלושה עשורים בהדרכת מרצים ותקשורת בין אישית, אני סמוך ובטוח שמי שישנן ויישם הלכה למעשה את העצות הכתובות בו, דבריו יהיו נשמעים ומתקבלים. אני ממליץ בכל פה על הספר החשוב". מתוך המלצתו של הגה"ר ישראל מאיר לאו שליט"א.

 

-כיצד להכין הרצאה בנויה היטב?

 

-כיצד לזרום לרתק ולהיות כריזמטי?

 

-כיצד לדבר איכותי להרשים ולשכנע?

 

 

על שאלות אלו ועוד רבות אחרות יוכל הקורא למצוא מענה בספר ייחודי זה.

 

 

כריכה קשה, 336 עמודים מרתקים ומלאים בתוכן!

מחיר באתר

$39.87

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1831
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!     מרצה נולד – המדריך לדיבור בציבור – הרב צבי רפפורט – ספר ייחודי זה הינו "קורס מרצים" מושלם עם חמשה עשר הכללים שמרצים מצליחים מיישמים. מעולה למתחילים ומעשיר למתקדמים. אומנות הדיבור בציבור מא' ועד ת' ועוד.   "הספר נכתב מנסיונו של הרב רפפורט אשר עוסק למעלה משלושה עשורים בהדרכת מרצים ותקשורת בין אישית, אני סמוך ובטוח שמי שישנן ויישם הלכה למעשה את העצות הכתובות בו, דבריו יהיו נשמעים ומתקבלים. אני ממליץ בכל פה על הספר החשוב". מתוך המלצתו של הגה"ר ישראל מאיר לאו שליט"א.   -כיצד להכין הרצאה בנויה היטב?   -כיצד לזרום לרתק ולהיות כריזמטי?   -כיצד לדבר איכותי להרשים ולשכנע?     על שאלות אלו ועוד רבות אחרות יוכל הקורא למצוא מענה בספר ייחודי זה.     כריכה קשה, 336 עמודים מרתקים ומלאים בתוכן!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מרצה נולד – המדריך לדיבור בציבור הרב צבי רפפורט"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה