משיחי השקר ומתנגדיהם

משיחי השקר הנחילו אכזבות מרות למאמיניהם, ובמרוצת הזמן גרמו לרבים
להתדרדרות רוחנית ולשמד…

משיחיות השקר מפירה את האחדות ומפלגת את האומה…

אין ללכת שולל אחרי אותות ומופתים, ואין בהם הוכחה על עצמותו של משיח…

משיחי השקר ומתנגדיהם – בספר זה סוקר המחבר – הרב שלמה בנימין המבורגר, עובדות היסטוריות מוצקות על הופעתם של משיחי השקר. בספרו הוא מציג את דברי חכמי הדורות נגדם והסכנות האורבות מהם, ומזכיר לבני דורנו שהמשחק השקרי בתוארו של משיח צדקנו הוא משחק באש! רבותינו שבכל הדורות העלו טענות קשות נגד משיחי השקר והתריעו בנו להיזהר מהם ולא ללכת שולל אחריהם.

משיחי השקר ומתנגדיהם – ספר זה הופיע לראשונה לפני עשרים שנה, הוא זכה לתהודה חיובית ביותר באהלי תורה ובקרב מבקשי אמת. מאז הצטברו עוד פרטים נוספים ובמהדורה הנוכחית המחבר מציגם לקורא.

משיחי השקר ומתנגדיהם – מומלץ מאוד! לשוחרי האמת והמתרחקים מן השקר, כל שכן משיחי השקר!

מחיר באתר

$13.30

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1728
תיאור הספר משיחי השקר הנחילו אכזבות מרות למאמיניהם, ובמרוצת הזמן גרמו לרבים להתדרדרות רוחנית ולשמד… משיחיות השקר מפירה את האחדות ומפלגת את האומה… אין ללכת שולל אחרי אותות ומופתים, ואין בהם הוכחה על עצמותו של משיח… משיחי השקר ומתנגדיהם – בספר זה סוקר המחבר – הרב שלמה בנימין המבורגר, עובדות היסטוריות מוצקות על הופעתם של משיחי השקר. בספרו הוא מציג את דברי חכמי הדורות נגדם והסכנות האורבות מהם, ומזכיר לבני דורנו שהמשחק השקרי בתוארו של משיח צדקנו הוא משחק באש! רבותינו שבכל הדורות העלו טענות קשות נגד משיחי השקר והתריעו בנו להיזהר מהם ולא ללכת שולל אחריהם. משיחי השקר ומתנגדיהם – ספר זה הופיע לראשונה לפני עשרים שנה, הוא זכה לתהודה חיובית ביותר באהלי תורה ובקרב מבקשי אמת. מאז הצטברו עוד פרטים נוספים ובמהדורה הנוכחית המחבר מציגם לקורא. משיחי השקר ומתנגדיהם – מומלץ מאוד! לשוחרי האמת והמתרחקים מן השקר, כל שכן משיחי השקר!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "משיחי השקר ומתנגדיהם"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה