משלום בית לשלמות הבית – חלק א, לנשים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

משלום בית לשלמות הבית! – האושר הנשי וזוגיות מוצלחת!

 

משלום בית לשלמות הבית – ספר ייחודי מיועד לנשים והמהווה צוהר לקן חמים יהודי אותנטי לאישה החפצה לזכות בשני העולמות, מאת גברת ר. ו.

 

הספר משלום בית לשלמות הבית מלווה את האישה בכל התקופות והמצבים ומעניק מענה על שאלותיה, כגון: אם היא “עזר” לבעלה, מי יעזור לה במשימת חייה? הציפיות הרגשיות של האישה מבעלה – האם הן מקור לתסכול או לאושר? כאשר האישה מכבדת את בעלה – האם היא מנוצלת או יוצאת נשכרת? האם נישואין ועבודות הבית אינם מהווים ירידה רוחנית לעומת ימי הבחרות? כיצד תתמודד אישה החשה ש”לא זכתה” לתורה אליה שאפה? הקשר עם החמות – מסוכן, רגיש או מומלץ? – התשובות על שאלות אלו ועוד רבות מוגשות לפי השקפת התורה הצרופה, כפי שתעדנה ההסכמות החמות שניתנו לספר.

 

318 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.95

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-8903
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   משלום בית לשלמות הבית! – האושר הנשי וזוגיות מוצלחת!   משלום בית לשלמות הבית – ספר ייחודי מיועד לנשים והמהווה צוהר לקן חמים יהודי אותנטי לאישה החפצה לזכות בשני העולמות, מאת גברת ר. ו.   הספר משלום בית לשלמות הבית מלווה את האישה בכל התקופות והמצבים ומעניק מענה על שאלותיה, כגון: אם היא “עזר” לבעלה, מי יעזור לה במשימת חייה? הציפיות הרגשיות של האישה מבעלה – האם הן מקור לתסכול או לאושר? כאשר האישה מכבדת את בעלה – האם היא מנוצלת או יוצאת נשכרת? האם נישואין ועבודות הבית אינם מהווים ירידה רוחנית לעומת ימי הבחרות? כיצד תתמודד אישה החשה ש”לא זכתה” לתורה אליה שאפה? הקשר עם החמות – מסוכן, רגיש או מומלץ? – התשובות על שאלות אלו ועוד רבות מוגשות לפי השקפת התורה הצרופה, כפי שתעדנה ההסכמות החמות שניתנו לספר.   318 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "משלום בית לשלמות הבית - חלק א, לנשים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה