משלי שועלים למשעולי החיים

איזו עצה נתן השועל לאפרוחן המכוער?

 

מדוע התלונן הטווס על מר גורלו?

 

מה ענה לו השועל? ואיך הכל התהפך לטובה?

 

משלי שועלים – בספר זה נתלווה אל השועל הפיקח, נכיר חיות רבות ומעניינות, נשתתף באירועים מרגשים ומסעירים, והכי חשוב – נפיק מוסר השכל למשעולי חיינו.

 

משלי שועלים – איזו עצה נתן השועל לאפרוחן המכוער? וכיצד התהפך הכל לטובה? מדוע התלונן הטווס על מר גורלו? ומה ענה לו השועל? איך הצליח השועל להציל את הדגים מפי הדוב? האם הצליחו העכברים להציל את הביצה מידי השועל? מיהו הצובל ומהי התכונה המעניינת המיוחדת לו? האם העקרב עמד בהבטחתו שלא לעקוץ את הצפרדע? כיצד ניצח השועל את הפיל והלוויתן ביום אחד? כיצד הערימו השועל והצבוע על החמור? מדוע נבהל השועל למראה חבריו העובדים בפרך? ומי ניצח בתחרות בין הצב והארנב? – אלו הם רק מקצת מן הסיפורים שתפגשו בספר המדהים הזה.

 

משלי שועלים – הרפתקאות מרתקות, תחבולות מדהימות ומוסר השכל – את כל אלו נקבל ובשפע בספר שלפניכם, שיש בו מכל טוב. ובתום הקריאה, יגלה הקורא כי החכים בהבנת התכונות והאופי שלנו, ואף השתפר במשהו.

 

משלי שועלים – עשרים וחמישה משלים חדשים בסדרה המצליחה בארץ ובעולם – סדרת הקומיקס של “משלי שועלים”, עם סיפורים משובחים וציורים מרהיבים, המוגשים לכם על ידי הוצאת “יפה נוף”.

 

מומלץ מאוד! זמן איכות לכל המשפחה! מתאים כמתנה מיוחדת לילדים לקראת החגים ובכל זמן!

מחיר באתר

$9.26

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1239
תיאור הספר איזו עצה נתן השועל לאפרוחן המכוער?   מדוע התלונן הטווס על מר גורלו?   מה ענה לו השועל? ואיך הכל התהפך לטובה?   משלי שועלים – בספר זה נתלווה אל השועל הפיקח, נכיר חיות רבות ומעניינות, נשתתף באירועים מרגשים ומסעירים, והכי חשוב – נפיק מוסר השכל למשעולי חיינו.   משלי שועלים – איזו עצה נתן השועל לאפרוחן המכוער? וכיצד התהפך הכל לטובה? מדוע התלונן הטווס על מר גורלו? ומה ענה לו השועל? איך הצליח השועל להציל את הדגים מפי הדוב? האם הצליחו העכברים להציל את הביצה מידי השועל? מיהו הצובל ומהי התכונה המעניינת המיוחדת לו? האם העקרב עמד בהבטחתו שלא לעקוץ את הצפרדע? כיצד ניצח השועל את הפיל והלוויתן ביום אחד? כיצד הערימו השועל והצבוע על החמור? מדוע נבהל השועל למראה חבריו העובדים בפרך? ומי ניצח בתחרות בין הצב והארנב? – אלו הם רק מקצת מן הסיפורים שתפגשו בספר המדהים הזה.   משלי שועלים – הרפתקאות מרתקות, תחבולות מדהימות ומוסר השכל – את כל אלו נקבל ובשפע בספר שלפניכם, שיש בו מכל טוב. ובתום הקריאה, יגלה הקורא כי החכים בהבנת התכונות והאופי שלנו, ואף השתפר במשהו.   משלי שועלים – עשרים וחמישה משלים חדשים בסדרה המצליחה בארץ ובעולם – סדרת הקומיקס של “משלי שועלים”, עם סיפורים משובחים וציורים מרהיבים, המוגשים לכם על ידי הוצאת “יפה נוף”.   מומלץ מאוד! זמן איכות לכל המשפחה! מתאים כמתנה מיוחדת לילדים לקראת החגים ובכל זמן!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "משלי שועלים למשעולי החיים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה