משפטי הרב קוק

כשחכמה בת כמאה שנים הולכת ומתבררת כרלוונטית גם לדורנו,

כשמשפטים ופסקאות שנכתבו יום אחר יום במחברות ישנות מתגלים כמחוללי שינוי,

כשדף פייסבוק שמכיל את כל אלה הופך לפופולארי –

 

אנחנו יודעים שיש בידינו אוצר!!!!

 

משפטי הרב קוק – במשך יותר מחמש שנים הצטרפו עשרות אלפי עוקבים מכל המגזרים לדף הפייסבוק משפטי הרב קוק, על הגותו ותורתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק – רבה הראשי הראשון של ארץ ישראל. ספר זה – המבוסס על דף פייסבוק זה – מציע אמירות חודרות ומעוררות השראה של הרב קוק, בצד פרשנות ייחודית ואקטואלית ומדרש תמונה שמוסיף ממד ויזואלי להגותו.

 

משפטי הרב קוק – הזדמנות אדירה להכיר באופן בלתי אמצעי דברי הגות ומחשבה הנטועים בשורשי הפילוסופיה, החכמה והמורשת היהודית בת אלפי השנים! מאת המחבר הרב אסף פאסי.

 

הספר מלווה בתמונות מרהיבות וצבעוניות לצד אמירות מחכימות ומרגשות כאחד!

 

111 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$14.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1878
תיאור הספר כשחכמה בת כמאה שנים הולכת ומתבררת כרלוונטית גם לדורנו, כשמשפטים ופסקאות שנכתבו יום אחר יום במחברות ישנות מתגלים כמחוללי שינוי, כשדף פייסבוק שמכיל את כל אלה הופך לפופולארי –   אנחנו יודעים שיש בידינו אוצר!!!!   משפטי הרב קוק – במשך יותר מחמש שנים הצטרפו עשרות אלפי עוקבים מכל המגזרים לדף הפייסבוק משפטי הרב קוק, על הגותו ותורתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק – רבה הראשי הראשון של ארץ ישראל. ספר זה – המבוסס על דף פייסבוק זה – מציע אמירות חודרות ומעוררות השראה של הרב קוק, בצד פרשנות ייחודית ואקטואלית ומדרש תמונה שמוסיף ממד ויזואלי להגותו.   משפטי הרב קוק – הזדמנות אדירה להכיר באופן בלתי אמצעי דברי הגות ומחשבה הנטועים בשורשי הפילוסופיה, החכמה והמורשת היהודית בת אלפי השנים! מאת המחבר הרב אסף פאסי.   הספר מלווה בתמונות מרהיבות וצבעוניות לצד אמירות מחכימות ומרגשות כאחד!   111 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "משפטי הרב קוק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה