מתנת הקשב והריכוז

מה היה מיוחד באלברט איינשטיין?

חוץ מהעובדה שהוא מפורסם, הוא היה… בעל הפרעת קשב וריכוז!

אבל הוא לא נפל לרחמים עצמיים, אלא הבין שהוא מבורך!

 

איינשטיין: “אני בוחן את עצמי ואת שיטות המחשבה שלי, אני מגיע למסקנה שהמתנה שהדמיון והפנטזיה נותנים לי, בעלת משמעות רבה יותר מהכישרון שלי בקליטת ידע…”

 

מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריקוד – בעלי הפרעת קשב, אתם מבורכים! תאהבו את עצמכם! חבקו את השוני וההבדלים כי זה הדבר שהופך אתכם לכל כך מיוחדים! אתם לא נורמטיביים, ההיפך! אתם מיוחדים, מהנים ומצחיקים, אתם רגישים ואכפתיים, אתם משגשגים עם תמיכה ועידוד, אתם לא תוותרו בקלות, אתם אוהבים ריבוי משימות, אתם מוכנים לקחת סיכונים, אתם רוצים לפתור בעיות, יש לכם אנרגיה עצומה, אתם יודעים איך לנצל את היצירותיות שלכם!

 

מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריכוז – ספרם הייחודי של גלעד שמאע ויחיאל אליאס, בעזרתו הם משנים את קו החשיבה הסטנדרטי ומסייעים לקורא להשתמש בכלים הנפלאים של הקאוצ’ינג וה-NLP, ועוד מגוון שיטות, לעשות וליצור הגדרה מחדש ולתכנת באופן שונה את הגדרת התופעה.

 

מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריקוד – שינוי הגדרתי זה מביא אותנו לקו חשיבה חיובי, נוכל בדרכנו המיוחדת למצוא ולהעצים את הצד החיובי שבתפקודו של המתמודד ולהפוך אותו לסיפור הצלחה!

 

גלעד שמאע – מאבחן ומאמן משנת 1997, מנהל מכללת קווים להכשרת מאמנים וגרפולוגים, ונחשב לאחד המומחים בתחומו. מאחריו מאות מאומנים! חיבר מבחר ספרים המקיפים בתחומו ובעל שעות רבות בכלי התקשורת כמומחה בנפש האדם.

 

יחיאל אליאס – איש חינוך ותיק, מומחה בתחום קשב וריכוז. מאבחן דינמי ומאמן רב תחומי בשיטת NLP ובשיטה המשולבת. חיבר כמה ספרים בתחומו.

 

מומלץ מאוד!

 

319 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.97

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1867
תיאור הספר מה היה מיוחד באלברט איינשטיין? חוץ מהעובדה שהוא מפורסם, הוא היה… בעל הפרעת קשב וריכוז! אבל הוא לא נפל לרחמים עצמיים, אלא הבין שהוא מבורך!   איינשטיין: “אני בוחן את עצמי ואת שיטות המחשבה שלי, אני מגיע למסקנה שהמתנה שהדמיון והפנטזיה נותנים לי, בעלת משמעות רבה יותר מהכישרון שלי בקליטת ידע…”   מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריקוד – בעלי הפרעת קשב, אתם מבורכים! תאהבו את עצמכם! חבקו את השוני וההבדלים כי זה הדבר שהופך אתכם לכל כך מיוחדים! אתם לא נורמטיביים, ההיפך! אתם מיוחדים, מהנים ומצחיקים, אתם רגישים ואכפתיים, אתם משגשגים עם תמיכה ועידוד, אתם לא תוותרו בקלות, אתם אוהבים ריבוי משימות, אתם מוכנים לקחת סיכונים, אתם רוצים לפתור בעיות, יש לכם אנרגיה עצומה, אתם יודעים איך לנצל את היצירותיות שלכם!   מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריכוז – ספרם הייחודי של גלעד שמאע ויחיאל אליאס, בעזרתו הם משנים את קו החשיבה הסטנדרטי ומסייעים לקורא להשתמש בכלים הנפלאים של הקאוצ’ינג וה-NLP, ועוד מגוון שיטות, לעשות וליצור הגדרה מחדש ולתכנת באופן שונה את הגדרת התופעה.   מתנת הקשב והריכוז – הקצב והריקוד – שינוי הגדרתי זה מביא אותנו לקו חשיבה חיובי, נוכל בדרכנו המיוחדת למצוא ולהעצים את הצד החיובי שבתפקודו של המתמודד ולהפוך אותו לסיפור הצלחה!   גלעד שמאע – מאבחן ומאמן משנת 1997, מנהל מכללת קווים להכשרת מאמנים וגרפולוגים, ונחשב לאחד המומחים בתחומו. מאחריו מאות מאומנים! חיבר מבחר ספרים המקיפים בתחומו ובעל שעות רבות בכלי התקשורת כמומחה בנפש האדם.   יחיאל אליאס – איש חינוך ותיק, מומחה בתחום קשב וריכוז. מאבחן דינמי ומאמן רב תחומי בשיטת NLP ובשיטה המשולבת. חיבר כמה ספרים בתחומו.   מומלץ מאוד!   319 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מתנת הקשב והריכוז"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה