נחת – מדריך להורים לטיפול בתינוקות

חדש בברסלב ישראל:

נחת – מדריך להורים לטיפול בתינוקות – מאת ברוך ומיכל פינקלשטיין

 

שאלות רבות מתעוררות עם לידת כל תינוק, ספר זה ידריך אתכם במהלך 24 החודשים הראשונים לחייו של תינוקכם, כדי לטפח בריאות איתנה והתפתחות תקינה.הספר ‘נחת’ יסייע לכם לרוות שפע נחת מילדיכם.מאת ברוך ומיכל פינקלשטיין, מחברי הספרים “בשעה טובה”, “המפתח השלישי”, “אחרי לידה”, ועוד.

 

הספר מקיף ביותר וכולל נושאים מגוונים: טיפול יומיומי, תזונת תינוקות, שלבים בהתפתחות, ציוד נצרך, חיסונים ובדיקות מעקב, עור הפנים של התינוק, דברי תורה על חיי המשפחה, ועוד ועוד...באיזה גיל אמור התינוק שלנו לצעוד צעד ראשון ? איך נרגיל את התינוק שלנו לישון כל הלילה ? כמה מעלות חום גוף נחשבות מסוכנות עבור התינוק ?מתי אמור התינוק שלי להתחיל לאכול מזון מוצק ? האם מותר לתת לתינוק בקבוק חלב אם הוא אכל הרגע בשר ? איך מונעים תפרחת חיתולים מן התינוק שלנו ?האם עדיף לקרוא לתינוק על שם הרב שלנו או על שם הסבא ?

 

ועוד ועוד אינסוף תשובות לשאלות חשובות ומרכזיות.

מחיר באתר

$25.12

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1914
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל: נחת – מדריך להורים לטיפול בתינוקות – מאת ברוך ומיכל פינקלשטיין   שאלות רבות מתעוררות עם לידת כל תינוק, ספר זה ידריך אתכם במהלך 24 החודשים הראשונים לחייו של תינוקכם, כדי לטפח בריאות איתנה והתפתחות תקינה.הספר ‘נחת’ יסייע לכם לרוות שפע נחת מילדיכם.מאת ברוך ומיכל פינקלשטיין, מחברי הספרים “בשעה טובה”, “המפתח השלישי”, “אחרי לידה”, ועוד.   הספר מקיף ביותר וכולל נושאים מגוונים: טיפול יומיומי, תזונת תינוקות, שלבים בהתפתחות, ציוד נצרך, חיסונים ובדיקות מעקב, עור הפנים של התינוק, דברי תורה על חיי המשפחה, ועוד ועוד...באיזה גיל אמור התינוק שלנו לצעוד צעד ראשון ? איך נרגיל את התינוק שלנו לישון כל הלילה ? כמה מעלות חום גוף נחשבות מסוכנות עבור התינוק ?מתי אמור התינוק שלי להתחיל לאכול מזון מוצק ? האם מותר לתת לתינוק בקבוק חלב אם הוא אכל הרגע בשר ? איך מונעים תפרחת חיתולים מן התינוק שלנו ?האם עדיף לקרוא לתינוק על שם הרב שלנו או על שם הסבא ?   ועוד ועוד אינסוף תשובות לשאלות חשובות ומרכזיות.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נחת - מדריך להורים לטיפול בתינוקות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה