ניצוצות של קדושה אמרות טהורות – הבעש”ט

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ניצוצות של קדושה – מחכמתו של רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א!

 

ניצוצות של קדושה – מחכמתו של הבעש”ט – אמרות טהורות וצידה לדרך ולחיים מלאים במשמעות ותוכן רוחני מחכמתו של מקים החסידות רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א! מאת חיים לוריא.

 

ניצוצות של קדושה – הספר מורכב מציטוטים ודברי הבעל שם טוב בנושא הנפש, תכלית האדם, ייעודו, אמונה ועוד, דברי חיזוק נפלאים המועלים על הכתב כל אחד בדף נפרד. כמו כן, מוגשים לקוראים פרקים בחייו של הבעש”ט – על גדולתו מחד ועל הענווה ואצילות הנפש שלו מאידך, קירוב עם ישראל באהבה, הנגשת התורה והרוחניות לכל אחד מעם ישראל. ומראה מקום מפורט.

 

“כל אחד צריך להתנהג על פי מדרגתו, מה שאין כן התופס מדרגה שלחברו, שאינה שלו, זה וזה לא נתקיימה בידו…”

 

“תכלית הידיעה – שלא נדע” (מדברי הרמב”ם בספר).

 

192 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.70

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2044
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ניצוצות של קדושה – מחכמתו של רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א!   ניצוצות של קדושה – מחכמתו של הבעש”ט – אמרות טהורות וצידה לדרך ולחיים מלאים במשמעות ותוכן רוחני מחכמתו של מקים החסידות רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א! מאת חיים לוריא.   ניצוצות של קדושה – הספר מורכב מציטוטים ודברי הבעל שם טוב בנושא הנפש, תכלית האדם, ייעודו, אמונה ועוד, דברי חיזוק נפלאים המועלים על הכתב כל אחד בדף נפרד. כמו כן, מוגשים לקוראים פרקים בחייו של הבעש”ט – על גדולתו מחד ועל הענווה ואצילות הנפש שלו מאידך, קירוב עם ישראל באהבה, הנגשת התורה והרוחניות לכל אחד מעם ישראל. ומראה מקום מפורט.   “כל אחד צריך להתנהג על פי מדרגתו, מה שאין כן התופס מדרגה שלחברו, שאינה שלו, זה וזה לא נתקיימה בידו…”   “תכלית הידיעה – שלא נדע” (מדברי הרמב”ם בספר).   192 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ניצוצות של קדושה אמרות טהורות - הבעש"ט"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה