נשותיכם חסידות

רציתי לשאול משהו: המחשבות לא נותנות לי מנוח, אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי… אני שואלת את עצמי שוב ושוב כבר תקופה די ארוכה – מה, השם לא רוצה אותי? לא רוצה שאהיה צדיקה כמו כל הצדיקות?האם הוא לא מתייחס אלי?…

 

נשותיכם חסידות – מדריך נפלא להתמודדות והתחזקות, לעמידה במצבי החיים מתוך אמונה ושמחה בנפש בריאה בכל מצב, בקרבת השם אמיתית, במעברי היומיום והווי החיים של נשים ונערות ההולכות ודבקות לאורו הגדול של רבי נחמן מברסלב, מאת המחברת צ. פייגא.

 

נשותיכם חסידות – בספר זה מאגדת המחברת מצבים, שאלות, מחלוקות פנימיות, שאלות בחינוך הילדים, בקשת סליחה וההתמודדות איתה, וכל אותם רגעים בהם אנו מרגישות ש'לא כל כך הולך לי' – ומעניקה את המענה המדהים והפתרון הקל והנגיש להפוך כל מצב ושאלה לאבן דרך ומקפצה להמשך החיים, מתוך דבריו המחכימים ומאירי העיניים של רבי נחמן מברסלב.

 

מומלץ מאוד! ספר מלא כלים, עצות והכוונה לחיים!

 

158 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.18

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1814
תיאור הספר רציתי לשאול משהו: המחשבות לא נותנות לי מנוח, אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי… אני שואלת את עצמי שוב ושוב כבר תקופה די ארוכה – מה, השם לא רוצה אותי? לא רוצה שאהיה צדיקה כמו כל הצדיקות?האם הוא לא מתייחס אלי?…   נשותיכם חסידות – מדריך נפלא להתמודדות והתחזקות, לעמידה במצבי החיים מתוך אמונה ושמחה בנפש בריאה בכל מצב, בקרבת השם אמיתית, במעברי היומיום והווי החיים של נשים ונערות ההולכות ודבקות לאורו הגדול של רבי נחמן מברסלב, מאת המחברת צ. פייגא.   נשותיכם חסידות – בספר זה מאגדת המחברת מצבים, שאלות, מחלוקות פנימיות, שאלות בחינוך הילדים, בקשת סליחה וההתמודדות איתה, וכל אותם רגעים בהם אנו מרגישות ש'לא כל כך הולך לי' – ומעניקה את המענה המדהים והפתרון הקל והנגיש להפוך כל מצב ושאלה לאבן דרך ומקפצה להמשך החיים, מתוך דבריו המחכימים ומאירי העיניים של רבי נחמן מברסלב.   מומלץ מאוד! ספר מלא כלים, עצות והכוונה לחיים!   158 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נשותיכם חסידות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה