נשמה נשימה – מסה לנשמה – הרב בזאנסון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

נשמה נשימה – שיטה מהפכנית המשלבת ענייני תיקוני הגוף והנפש על ידי הנשימות!

 

נשמה נשימה – מסה לנשמה – שיטה מהפכנית וייחודית המשלבת ענייני תיקון הגוף והנפש על ידי נשימות, להארת הנשמה ופריחתה, לשגשוג והצלחה, בדרך הקלה והנוחה על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב, מאת הרב ישראל יצחק בזאנסון!

 

נשמה נשימה – מסה לנשמה – חברים שאלו שאלה עניינית: “משוכנעים אנו ממעלת הנשימות, ובכל זאת, כשרק מתחילים קשה לקיים את זה יותר מעבודות וצומות… איך אפשר שדבר קל כזה ירא לנו כל כך כבד?”. וזוהי התשובה: “בצד השמאלי של הלב גר יצור לא נחמד שפשוט חפץ לחסל אותך. העוד תרצה שייתן לך לנשום? אבל אתה, עשה את שלך כפי שהבנת, ולבסוף אם תתעקש ללא חמלה תנצח אותו כי הוא בסך הכל כל כולו דמיוני…”

 

לספרון שבידיכם יש הרבה מה להגיד בשורות, ובין השורות!

מחיר באתר

$7.40

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2074
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   נשמה נשימה – שיטה מהפכנית המשלבת ענייני תיקוני הגוף והנפש על ידי הנשימות!   נשמה נשימה – מסה לנשמה – שיטה מהפכנית וייחודית המשלבת ענייני תיקון הגוף והנפש על ידי נשימות, להארת הנשמה ופריחתה, לשגשוג והצלחה, בדרך הקלה והנוחה על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב, מאת הרב ישראל יצחק בזאנסון!   נשמה נשימה – מסה לנשמה – חברים שאלו שאלה עניינית: “משוכנעים אנו ממעלת הנשימות, ובכל זאת, כשרק מתחילים קשה לקיים את זה יותר מעבודות וצומות… איך אפשר שדבר קל כזה ירא לנו כל כך כבד?”. וזוהי התשובה: “בצד השמאלי של הלב גר יצור לא נחמד שפשוט חפץ לחסל אותך. העוד תרצה שייתן לך לנשום? אבל אתה, עשה את שלך כפי שהבנת, ולבסוף אם תתעקש ללא חמלה תנצח אותו כי הוא בסך הכל כל כולו דמיוני…”   לספרון שבידיכם יש הרבה מה להגיד בשורות, ובין השורות!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נשמה נשימה - מסה לנשמה - הרב בזאנסון"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה