נתיבות החסידות – בין המצרים

ספר נתיבות החסידות – בין המצרים הינו חלק מסדרת ” נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של “דברי שיר” וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – סדר הקינות לתשעה באב כולל התפילות.

“נחמו נחמו עמי” – נחמה רגילה משאירה את הצער ואת עוגמת-הנפש. נחמה כפולה מוחקת ומסלקת לגמרי את הצער, ולא עוד, אלא שהיא מגלה לאדם שמה שהיה נראה לו עד כה דבר מצער וכואב, היה בעצם תהליך שבסופו הכל התברר לטוב.  דרך זו של נחמה שאינה רק רואה בחורבן עניין של צער וייאוש אלא גם “סתירה על-מנת לבנות” – זו דרך צדיקי החסידות.  349 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר!

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 45-1042
תיאור הספר ספר נתיבות החסידות – בין המצרים הינו חלק מסדרת ” נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של “דברי שיר” וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – סדר הקינות לתשעה באב כולל התפילות. “נחמו נחמו עמי” – נחמה רגילה משאירה את הצער ואת עוגמת-הנפש. נחמה כפולה מוחקת ומסלקת לגמרי את הצער, ולא עוד, אלא שהיא מגלה לאדם שמה שהיה נראה לו עד כה דבר מצער וכואב, היה בעצם תהליך שבסופו הכל התברר לטוב.  דרך זו של נחמה שאינה רק רואה בחורבן עניין של צער וייאוש אלא גם “סתירה על-מנת לבנות” – זו דרך צדיקי החסידות.  349 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נתיבות החסידות - בין המצרים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה