נתיבות החסידות – חנוכה

ספר נתיבות החסידות – חנוכה הינו חלק מסדרת  “נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של ישיבת רמת גן ו”דברי שיר”, במטרה להביא את באר החסידות אל הציבור הרחב.  בתוספת – סדר ההדלקה, תפילות ומעשיות.

ימי החנוכה הם ימים של התחדשות מבפנים. “חנוך לנער על-פי דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה”. לילות החורף הארוכים בתקופה זו של השנה עשויים לדכא ולייאש. אך כבר עם ישראל נוכח לראות עוד מימי חידוש הנעורים של גבורת החשמונאים, שדווקא תקופות של חושך וגזירות רוחניות הינם הזדמנות פז לגלות שיש בקרבנו אוצרות של אור פנימי, שמקורו בחיי-עולם שנטעו בקרבנו. 350 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר!

מחיר באתר

$9.26

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 45-1048
תיאור הספר ספר נתיבות החסידות – חנוכה הינו חלק מסדרת  “נתיבות החסידות” בהוצאה משותפת של ישיבת רמת גן ו”דברי שיר”, במטרה להביא את באר החסידות אל הציבור הרחב.  בתוספת – סדר ההדלקה, תפילות ומעשיות. ימי החנוכה הם ימים של התחדשות מבפנים. “חנוך לנער על-פי דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה”. לילות החורף הארוכים בתקופה זו של השנה עשויים לדכא ולייאש. אך כבר עם ישראל נוכח לראות עוד מימי חידוש הנעורים של גבורת החשמונאים, שדווקא תקופות של חושך וגזירות רוחניות הינם הזדמנות פז לגלות שיש בקרבנו אוצרות של אור פנימי, שמקורו בחיי-עולם שנטעו בקרבנו. 350 עמ’, כריכה רכה.  מומלץ ביותר!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נתיבות החסידות - חנוכה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה