נתיבות החסידות – ספירת העומר

 
ספר נתיבות החסידות – ספירת העומר הינו חלק מסדרת "נתיבות החסידות" בהוצאה משותפת של "דברי שיר" וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – ענייני ל"ג בעומר, מזמורים ותפילות.
 
 

ימי הספירה הם ימים של הכנה, ימים אלו ימי מסע הם, "בלכתך בדרך", שלא כמו זמן השלווה בביתו של האדם – בדרך זה זמן העלול להתקדמות גדולה, אך גם זמן סכנה.  ועל כן כדי לעבור תקופה זו צריך להכין "צידה לדרך", ולשאוב מצדיקים יסודי העולם כוחות ואור למסע זה, שמתחיל ביום אחד, ומסתיים בבחינת "שער החמישים".

 

 

  352 עמ', כריכה רכה.

 

 

  מומלץ ביותר !!!

מחיר באתר

$10.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 45-1040
תיאור הספר   ספר נתיבות החסידות – ספירת העומר הינו חלק מסדרת "נתיבות החסידות" בהוצאה משותפת של "דברי שיר" וישיבת רמת גן, במטרה להביא את באר המים המחיים של תורת החסידות לציבור הרחב. בתוספת – ענייני ל"ג בעומר, מזמורים ותפילות.     ימי הספירה הם ימים של הכנה, ימים אלו ימי מסע הם, "בלכתך בדרך", שלא כמו זמן השלווה בביתו של האדם – בדרך זה זמן העלול להתקדמות גדולה, אך גם זמן סכנה.  ועל כן כדי לעבור תקופה זו צריך להכין "צידה לדרך", ולשאוב מצדיקים יסודי העולם כוחות ואור למסע זה, שמתחיל ביום אחד, ומסתיים בבחינת "שער החמישים".       352 עמ', כריכה רכה.       מומלץ ביותר !!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "נתיבות החסידות - ספירת העומר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה