סט אוצר סיפורים למחנכים ולמרצים – ב’ כרכים

סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים – ב’ כרכים

סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים עם דיסק בונוס אמנות הסיפור – סיפורים קטנים על אנשים גדולים – סיפורים נפלאים המעניקים ערך מוסף לכל שיחה, שיעור ודרשה, שקיבץ וליקט הרב ישעיה הורוויץ.

סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים – לסיפור יש כוח השפעה מיוחד במינו על הזולת. הוא מרתק צעירים כמבוגרים, מפעיל את כוח הדמיון ואת עולם הרגש, עוקף את מנגנוני ההתנגדות הטבעית של המאזין ונוטע בליבו בעקיפין מסרים של אמונה, תיקון המידות, אהבת תורה, שמחה במצוות ועוד. סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים הוא סט ייחודי מסוגו ובו אוצר בלום של למעלה מ-1050 סיפורים מרתקים ומרגשים העוסקים בשלל יסודות היהדות – מקיום מצוות ומסירות נפש ועד לעבודת המידות. הסיפורים מחולקים ל-45 נושאים שונים, כגון: חינוך ילדים, כבוד הבריות, הכרת הטוב, לימוד התורה, כוח התפילה, מלחמת היצר, השגחה פרטית, מידות טובות, גאווה יהודית, התחזקות ועוד!

הכניסו ערך מוסף לשיחה שלכם והעניקו לדבריכם עוצמה וכוח לחדור ללבבות השומעים עם סט מיוחד זה!

מחיר באתר

$37.17

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1820
תיאור הספר סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים – ב’ כרכים סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים עם דיסק בונוס אמנות הסיפור – סיפורים קטנים על אנשים גדולים – סיפורים נפלאים המעניקים ערך מוסף לכל שיחה, שיעור ודרשה, שקיבץ וליקט הרב ישעיה הורוויץ. סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים – לסיפור יש כוח השפעה מיוחד במינו על הזולת. הוא מרתק צעירים כמבוגרים, מפעיל את כוח הדמיון ואת עולם הרגש, עוקף את מנגנוני ההתנגדות הטבעית של המאזין ונוטע בליבו בעקיפין מסרים של אמונה, תיקון המידות, אהבת תורה, שמחה במצוות ועוד. סט אוצר הסיפורים למחנכים ולמרצים הוא סט ייחודי מסוגו ובו אוצר בלום של למעלה מ-1050 סיפורים מרתקים ומרגשים העוסקים בשלל יסודות היהדות – מקיום מצוות ומסירות נפש ועד לעבודת המידות. הסיפורים מחולקים ל-45 נושאים שונים, כגון: חינוך ילדים, כבוד הבריות, הכרת הטוב, לימוד התורה, כוח התפילה, מלחמת היצר, השגחה פרטית, מידות טובות, גאווה יהודית, התחזקות ועוד! הכניסו ערך מוסף לשיחה שלכם והעניקו לדבריכם עוצמה וכוח לחדור ללבבות השומעים עם סט מיוחד זה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט אוצר סיפורים למחנכים ולמרצים - ב' כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה