סט ברכת ה’ – הרב משה לוי

ברכות רבות תיקנו חכמים – דרך שבח והודאה
ודרך בקשה, כדי לזכור את הבורא תמיד וליראה ממנו.
ברכות אלו נחלקות לחמישה עניינים עיקריים…

ברכת ה' – סט של חמישה כרכים נפלאים ומהודרים הכולל פסקי הלכות בהלכות ברכות להלכה ולמעשה עם ביאור מקור הברכה, עם ציונים ומקורות ומשא ומתן בדברי הפוסקים הראשונים ואחרונים עד אחרוני זמננו, על ההלכות שבספר.

ברכת ה' – בכל חלק של הסט מובא נושא בו מטפל המחבר הרב משה לוי לעומק וביסודיות.

החלק הראשון – עוסק בכללים יסודיים בהלכות ברכות. כולל, בדין ברכה שאינה צריכה, בדין ספק ברכות להקל, במטבע הברכות ובמי ששינה או הפסיק בהן, בדין שומע כעונה ועוד.

החלק השני – עוסק בהלכות ברכות הנהנין. כולל, כללי ברכות הנהנין, דינים השייכים לברכה ראשונה ואחרונה של חמשת מיני דגן, דינים השייכים לברכת המזון, סדר ונוסח ברכת המזון והוספות שמוסיפים בה באירועים שונים ועוד.

החלק השלישי – עוסק בהלכות ברכות הנהנין. כולל, דינים השייכים לברכה ראשונה ואחרונה של פירות העץ והאדמה ודברים שאינם גידולי קרקע, דינים השייכים לאכילת ושתיית כמה מינים וסדר קדימתן, דיני עיקר וטפל ועוד.

החלק הרביעי – עוסק בהלכות ברכות השבח וההודאה. כולל, כללי ברכות השבח וההודאה, דיני ברכת שהחיינו, ברכת הטוב והמטיב וברכת דיין האמת, דינים השייכים לברכות שונות שנתקנו על ראיה או שמיעה של דברים שונים ועוד.

החלק החמישי – עוסק בהלכות ברכות המצוות. כולל, כללי ברכות המצוות, על אילו מצוות מברכים בלמ"ד (כגון להניח תפילין) ועל אילו מברכים בלשון "על" (כגון על המילה), ברכה על מצווה שנעשית על ידי אחדם אחר ועוד.

מומלץ מאוד! חמישה כרכים מלאים בידע וחכמה, כריכה קשה במארז קרטון לשמירה!

מחיר באתר

$46.28

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1668
תיאור הספר ברכות רבות תיקנו חכמים – דרך שבח והודאה ודרך בקשה, כדי לזכור את הבורא תמיד וליראה ממנו. ברכות אלו נחלקות לחמישה עניינים עיקריים… ברכת ה' – סט של חמישה כרכים נפלאים ומהודרים הכולל פסקי הלכות בהלכות ברכות להלכה ולמעשה עם ביאור מקור הברכה, עם ציונים ומקורות ומשא ומתן בדברי הפוסקים הראשונים ואחרונים עד אחרוני זמננו, על ההלכות שבספר. ברכת ה' – בכל חלק של הסט מובא נושא בו מטפל המחבר הרב משה לוי לעומק וביסודיות. החלק הראשון – עוסק בכללים יסודיים בהלכות ברכות. כולל, בדין ברכה שאינה צריכה, בדין ספק ברכות להקל, במטבע הברכות ובמי ששינה או הפסיק בהן, בדין שומע כעונה ועוד. החלק השני – עוסק בהלכות ברכות הנהנין. כולל, כללי ברכות הנהנין, דינים השייכים לברכה ראשונה ואחרונה של חמשת מיני דגן, דינים השייכים לברכת המזון, סדר ונוסח ברכת המזון והוספות שמוסיפים בה באירועים שונים ועוד. החלק השלישי – עוסק בהלכות ברכות הנהנין. כולל, דינים השייכים לברכה ראשונה ואחרונה של פירות העץ והאדמה ודברים שאינם גידולי קרקע, דינים השייכים לאכילת ושתיית כמה מינים וסדר קדימתן, דיני עיקר וטפל ועוד. החלק הרביעי – עוסק בהלכות ברכות השבח וההודאה. כולל, כללי ברכות השבח וההודאה, דיני ברכת שהחיינו, ברכת הטוב והמטיב וברכת דיין האמת, דינים השייכים לברכות שונות שנתקנו על ראיה או שמיעה של דברים שונים ועוד. החלק החמישי – עוסק בהלכות ברכות המצוות. כולל, כללי ברכות המצוות, על אילו מצוות מברכים בלמ"ד (כגון להניח תפילין) ועל אילו מברכים בלשון "על" (כגון על המילה), ברכה על מצווה שנעשית על ידי אחדם אחר ועוד. מומלץ מאוד! חמישה כרכים מלאים בידע וחכמה, כריכה קשה במארז קרטון לשמירה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ברכת ה' - הרב משה לוי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה