סט דודה פטרוזיליה ואני מטיילים בחומש – 5 כרכים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

דודה פטרוזיליה ואני – סט חמישה כרכים נפלאים על פרשיות השבוע!

 

דודה פטרוזיליה ואני – צאו עם הילדים למסע מרתק וחווייתי עם הדודה פטרוזיליה! במהלך המסע תשמעו סיפורים ומדרשים נפלאים, תכירו מקומות ואנשים חדשים, בעזרתם תלמדו ביחד עם הילדים נושאים חשובים בפרשת השבוע!

 

דודה פטרוזיליה ואני – סט של חמישה כרכים נפלאים ומרתקים מאת המחברת חנה בר, בעלת תואר בפסיכולוגיה וייעץ חינוכי, שיצרה את הדמות "דודה פטרוזיליה" – הדודה הכי מגניבה בעולם שלוקחת את הילדים ואתכם ההורים למסע מרתק בפרשיות השבוע.

 

"פטרוזיליה היא הדודה הכי מגניבה בעולם. לשום ילד אין דודה כזאת… אצלה לא משמעם אף פעם. היא רוכבת על אופניים, דוהרת על סוס ויודעת להשיט סירה. כשהיא הייתה בת שנתיים, כבר ידעה לקרוא. בגיל ארבע סיימה לקרוא את כל התנ"ך פעמיים!!!"… אז כמו שאתם מבינים, דודה פטרוזיליה המקסימה מעבירה לילדים טיעמות מפרשת השבוע בשפה קולחת וברורה, בסיפורים מלאי דמיון, צבע והומור, ובעיקר – בגובה העיניים!

 

אל תפספסו את ההזמדנות לזמן איכות נפלא, קסום ומלא הומור – הורים, ילדים ודודה פטרוזיליה!

מחיר באתר

$44.95

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1366
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   דודה פטרוזיליה ואני – סט חמישה כרכים נפלאים על פרשיות השבוע!   דודה פטרוזיליה ואני – צאו עם הילדים למסע מרתק וחווייתי עם הדודה פטרוזיליה! במהלך המסע תשמעו סיפורים ומדרשים נפלאים, תכירו מקומות ואנשים חדשים, בעזרתם תלמדו ביחד עם הילדים נושאים חשובים בפרשת השבוע!   דודה פטרוזיליה ואני – סט של חמישה כרכים נפלאים ומרתקים מאת המחברת חנה בר, בעלת תואר בפסיכולוגיה וייעץ חינוכי, שיצרה את הדמות "דודה פטרוזיליה" – הדודה הכי מגניבה בעולם שלוקחת את הילדים ואתכם ההורים למסע מרתק בפרשיות השבוע.   "פטרוזיליה היא הדודה הכי מגניבה בעולם. לשום ילד אין דודה כזאת… אצלה לא משמעם אף פעם. היא רוכבת על אופניים, דוהרת על סוס ויודעת להשיט סירה. כשהיא הייתה בת שנתיים, כבר ידעה לקרוא. בגיל ארבע סיימה לקרוא את כל התנ"ך פעמיים!!!"… אז כמו שאתם מבינים, דודה פטרוזיליה המקסימה מעבירה לילדים טיעמות מפרשת השבוע בשפה קולחת וברורה, בסיפורים מלאי דמיון, צבע והומור, ובעיקר – בגובה העיניים!   אל תפספסו את ההזמדנות לזמן איכות נפלא, קסום ומלא הומור – הורים, ילדים ודודה פטרוזיליה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט דודה פטרוזיליה ואני מטיילים בחומש - 5 כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה