סט חזון עובדיה השלם 19 כרכים – הרב עובדיה יוסף

סדרת חזון “חזון עובדיה” חוברה ע”י מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל  בשנותיו האחרונות. ספרי חזון עובדיה  עוסקים בהלכות שבת מועדים ואבילות. הסדרה כוללת 19 כר’:  6 כר’ הלכות שבת, ימים נוראים, סוכות, חנוכה, טו בשבט וברכות, פורים, פסח, יום טוב, ארבע תעניות, אבילות 3 כר’, תרומות ומעשרות  ופרוזבול.  ( ניתן לרכוש את ספרי חזון עובדיה גם בנפרד)

כל ההלכות בספרי “חזון עובדיה” מובאות בהרחבה . בהערות מצוינים כל מקורות ההלכה מעשרות ספרים ידועים ונדירים עם כל השיטות וכל זאת בבקיאות מדהימה ובשפה נעימה כדרכו של הרב זצוק”ל

 

.
כולל בסופו מפתח ערכים מפורט.

 

כריכה קשה.

מחיר באתר

$182.47

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 11-4682
תיאור הספר סדרת חזון “חזון עובדיה” חוברה ע”י מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל  בשנותיו האחרונות. ספרי חזון עובדיה  עוסקים בהלכות שבת מועדים ואבילות. הסדרה כוללת 19 כר’:  6 כר’ הלכות שבת, ימים נוראים, סוכות, חנוכה, טו בשבט וברכות, פורים, פסח, יום טוב, ארבע תעניות, אבילות 3 כר’, תרומות ומעשרות  ופרוזבול.  ( ניתן לרכוש את ספרי חזון עובדיה גם בנפרד) כל ההלכות בספרי “חזון עובדיה” מובאות בהרחבה . בהערות מצוינים כל מקורות ההלכה מעשרות ספרים ידועים ונדירים עם כל השיטות וכל זאת בבקיאות מדהימה ובשפה נעימה כדרכו של הרב זצוק”ל   . כולל בסופו מפתח ערכים מפורט.   כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט חזון עובדיה השלם 19 כרכים - הרב עובדיה יוסף"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה