סט ליקוטי הלכות בינוני – מכון בשן, 8 כרכים

“הפעם אודה את ה’ אשר עד כה עזרני, מה אדבר והוא אמר ועשה…
ובוחן ליבות הוא יודע, שאני יודע בעצמי מיעוט ערכי עלי, כי מי
אנוכי כי באתי עד הלום לחבר ספרים, ובפרט דברים כאלו העומדים
ברומו של עולם, הפותחים שער לכל דופקי בתשובה החפצים
לצאת מחושך לאור, להתקרב לבורא עולם…

“והנה מהות הספר ומעשהו יראה הרואה בעיניו שכולו מיוסד ומסודר
על כל ההלכות שבארבע חלקי שולחן ערוך, כי כן צוויתי מפיו הקדוש (של
מורנו ורבינו רבי נחמן מברסלב זיע”א)לחשוב ולעיין בכל הלכתא והלכתא
(הלכה והלכה) עד שיאיר ה’ עיני לחדש בהם איזה חידוש. וכל מה שזיכני
ה’ יתברך לחדש בהם, הכל מיוסד על פי ההקדמות והיסודות שקיבלתי
ממורנו ורבינו הקדוש המבוארים בספריו הקדושים שהם ליקוטי מוהר”ן,
(שני החלקים) ולפעמים הוצאתי איזה הקדמות נוראות מהמעשיות
הנוראות שבספר סיפורי מעשיות… “ועיקר הכוונה – לקיימם בפשיטות כפי
מה שיצאו מפיו בתמימות ופשיטות… וכן בשאר עצות ודרכים נפלאים שגילה
רבינו…”

ליקוטי הלכות – סט ספרים מהודר של שמונה כרכים מלאי עומק ונפלאות על שולחן ערוך אורח חיים שחיבר רבי נתן מברסלב, עם ביאורים ובשפה ברורה ושווה לכל נפש על תורתו של מורו ורבינו – רבי נחמן מברסלב.

ליקוטי הלכות – סט ספרים זה מהווה את מפעל חייו של רבי נתן, אשר העלה על הכתב חידושים נפלאים על פי הוראות רבו והמקיף את כל התורה כולה ומגלה את העומק הנפלא הטמון בכל הלכה והלכה, ומדריך את האדם בעצות נפלאות כיצד להתקרב לבורא עולם באמת, ומעניק לו את ההסתכלות האמיתית והפנימית על כל דבר ועל כל מצב.

ליקוטי הלכות – בהוצאה זו הושקעה עבודה רבה על פורמט ספרים בגודל בינוני שיקלו לקורא והלומד בהם לנייד אותם לכל מקום – בבית או בנסיעות, מתאימים בגודלם ומשקלם לכל תיק וצורת אחסון, וכל זאת על מנת לא לפגוע בהתמדה או חלילה להחסיר מסדר הלימוד הקבוע בשום מצב. כמו כן, בסט זה נוסף סימון חשוב שיסייע לקורא לדעת מהיכן להמשיך – בצידי הטקסט ישנו ציון של היום בשנה לפי קצב הקריאה, וכך ניתן לסיים את כל הסט בשנתיים בלבד!

סט מהודר, שמונה כרכים בצבע קרם עם עיטורים, כתב קריא ונוח כפי שמובא בפורמטים הרגילים, מיועד לבית, לתיק ולנסיעות, עם מארז קרטון לשמירה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$74.04

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4187
תיאור הספר “הפעם אודה את ה’ אשר עד כה עזרני, מה אדבר והוא אמר ועשה… ובוחן ליבות הוא יודע, שאני יודע בעצמי מיעוט ערכי עלי, כי מי אנוכי כי באתי עד הלום לחבר ספרים, ובפרט דברים כאלו העומדים ברומו של עולם, הפותחים שער לכל דופקי בתשובה החפצים לצאת מחושך לאור, להתקרב לבורא עולם… “והנה מהות הספר ומעשהו יראה הרואה בעיניו שכולו מיוסד ומסודר על כל ההלכות שבארבע חלקי שולחן ערוך, כי כן צוויתי מפיו הקדוש (של מורנו ורבינו רבי נחמן מברסלב זיע”א)לחשוב ולעיין בכל הלכתא והלכתא (הלכה והלכה) עד שיאיר ה’ עיני לחדש בהם איזה חידוש. וכל מה שזיכני ה’ יתברך לחדש בהם, הכל מיוסד על פי ההקדמות והיסודות שקיבלתי ממורנו ורבינו הקדוש המבוארים בספריו הקדושים שהם ליקוטי מוהר”ן, (שני החלקים) ולפעמים הוצאתי איזה הקדמות נוראות מהמעשיות הנוראות שבספר סיפורי מעשיות… “ועיקר הכוונה – לקיימם בפשיטות כפי מה שיצאו מפיו בתמימות ופשיטות… וכן בשאר עצות ודרכים נפלאים שגילה רבינו…” ליקוטי הלכות – סט ספרים מהודר של שמונה כרכים מלאי עומק ונפלאות על שולחן ערוך אורח חיים שחיבר רבי נתן מברסלב, עם ביאורים ובשפה ברורה ושווה לכל נפש על תורתו של מורו ורבינו – רבי נחמן מברסלב. ליקוטי הלכות – סט ספרים זה מהווה את מפעל חייו של רבי נתן, אשר העלה על הכתב חידושים נפלאים על פי הוראות רבו והמקיף את כל התורה כולה ומגלה את העומק הנפלא הטמון בכל הלכה והלכה, ומדריך את האדם בעצות נפלאות כיצד להתקרב לבורא עולם באמת, ומעניק לו את ההסתכלות האמיתית והפנימית על כל דבר ועל כל מצב. ליקוטי הלכות – בהוצאה זו הושקעה עבודה רבה על פורמט ספרים בגודל בינוני שיקלו לקורא והלומד בהם לנייד אותם לכל מקום – בבית או בנסיעות, מתאימים בגודלם ומשקלם לכל תיק וצורת אחסון, וכל זאת על מנת לא לפגוע בהתמדה או חלילה להחסיר מסדר הלימוד הקבוע בשום מצב. כמו כן, בסט זה נוסף סימון חשוב שיסייע לקורא לדעת מהיכן להמשיך – בצידי הטקסט ישנו ציון של היום בשנה לפי קצב הקריאה, וכך ניתן לסיים את כל הסט בשנתיים בלבד! סט מהודר, שמונה כרכים בצבע קרם עם עיטורים, כתב קריא ונוח כפי שמובא בפורמטים הרגילים, מיועד לבית, לתיק ולנסיעות, עם מארז קרטון לשמירה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ליקוטי הלכות בינוני - מכון בשן, 8 כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה