סט ליקוטי הלכות – מחולק לימות השנה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט ליקוטי הלכות 4 כרכים – מחולק לימות השנה!

 

סט ליקוטי הלכות מחולק לימות השנה – סט ייחודי של 4 כרכים נפלאים ומהודרים של ליקוטי הלכות שחיבר רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן מברסלב, ובו ביאור על סדר השולחן ערוך – פנימיות וסודות ההלכה על פי התורות שבספר שחיבר רבי נחמן – ליקוטי מוהר”ן והמעשיות שבסיפורי מעשיות ועל פי שיחות ושאר דיבורי הקודש של רבו. בכל חלק מובא תוכן עניינים מפורט של ההלכות בו עוסק הכרך עם הקדמות. הספר מוגש לקורא בשפה קלה ונעימה. הכרכים מחולקים לפי ימות השנה לנוחות המעיין.

 

“…. בעת ששלח להדפיס את ספרו ליקוטי הלכות, ענה ואמר: מזה שאינו חושב על תכליתו האחרון מה יהיה בסופו כשיהיה שוכב על הארץ וכו’, מזה אינו מדבר כלל, כי זה הוא דומה לבהמה  ממש. רק מי שחושב היטב מה יהיה בסופו, וליבו חושק וכוסף מאוד לעבודת השם יתברך, ובוודאי נעשה עמו מה שנעשה, כי ההתגברות גדול מאוד כידוע לנו, בשביל זה האיש חיברתי את ספרי, כי אותו יחזקו דבריי ואותו יאמצו…” (רבי נתן, מוהרנ”ת אות י”ג).

 

מומלץ מאוד! שלושה כרכים המוגשים במארז לשמירה.

מחיר באתר

$39.67

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4357
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט ליקוטי הלכות 4 כרכים – מחולק לימות השנה!   סט ליקוטי הלכות מחולק לימות השנה – סט ייחודי של 4 כרכים נפלאים ומהודרים של ליקוטי הלכות שחיבר רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן מברסלב, ובו ביאור על סדר השולחן ערוך – פנימיות וסודות ההלכה על פי התורות שבספר שחיבר רבי נחמן – ליקוטי מוהר”ן והמעשיות שבסיפורי מעשיות ועל פי שיחות ושאר דיבורי הקודש של רבו. בכל חלק מובא תוכן עניינים מפורט של ההלכות בו עוסק הכרך עם הקדמות. הספר מוגש לקורא בשפה קלה ונעימה. הכרכים מחולקים לפי ימות השנה לנוחות המעיין.   “…. בעת ששלח להדפיס את ספרו ליקוטי הלכות, ענה ואמר: מזה שאינו חושב על תכליתו האחרון מה יהיה בסופו כשיהיה שוכב על הארץ וכו’, מזה אינו מדבר כלל, כי זה הוא דומה לבהמה  ממש. רק מי שחושב היטב מה יהיה בסופו, וליבו חושק וכוסף מאוד לעבודת השם יתברך, ובוודאי נעשה עמו מה שנעשה, כי ההתגברות גדול מאוד כידוע לנו, בשביל זה האיש חיברתי את ספרי, כי אותו יחזקו דבריי ואותו יאמצו…” (רבי נתן, מוהרנ”ת אות י”ג).   מומלץ מאוד! שלושה כרכים המוגשים במארז לשמירה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ליקוטי הלכות - מחולק לימות השנה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה