סט ליקוטי הלכות קטן – הוצאת הקרן – עשרים כרכים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט ליקוטי הלכות קטן עם ליקוטי מוהר”ן – עשרים כרכים!

 

סט ליקוטי הלכות קטן עם ליקוטי מוהר”ן המאגד בתוכו עשרים כרכים, כאשר 19 כרכים מהווים את סדרת ליקוטי הלכות שחיבר רבי נתן מברסלב, על פי פקודת רבו רבי נחמן מברסלב, בהן ביאר וחידש בכל הלכה משולחן ערוך ומצא סמך וטעם בדרך חכמת האמת והמוסר, השכל ועצות נפלאות, וכן התחזקות עצומה לכל אדם בכל מקום אשר הוא.

 

כרך נוסף (מספר 20) של ליקוטי מוהר”ן – ספרו הייחודי של רבי נחמן מברסלב, שהוא למעשה ספר היסוד של חסידות ברסלב וידוע הדבר בשם רבי נחמן שספר זה הוא “אתחלתא דגאולה”, כלומר סימן לתחילת גאולת עם ישראל ושהלימוד בו (אף ללא הבנה) מועיל לזיכוך הנשמה כלימוד בספר הזוהר הקדוש. בספר זה מובאות תורותיו הנשגבות והעליונות באופן מובן וברור כך שכל אדם יוכל לקחת לעצמו מוסר מהדברים, ולהכין את הבסיס הנכון להבנת כל שאר ספרי חסידות  ברסלב.

 

עשרים כרכים במארז מפואר וקשיח!

מחיר באתר

$130.94

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4314
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט ליקוטי הלכות קטן עם ליקוטי מוהר”ן – עשרים כרכים!   סט ליקוטי הלכות קטן עם ליקוטי מוהר”ן המאגד בתוכו עשרים כרכים, כאשר 19 כרכים מהווים את סדרת ליקוטי הלכות שחיבר רבי נתן מברסלב, על פי פקודת רבו רבי נחמן מברסלב, בהן ביאר וחידש בכל הלכה משולחן ערוך ומצא סמך וטעם בדרך חכמת האמת והמוסר, השכל ועצות נפלאות, וכן התחזקות עצומה לכל אדם בכל מקום אשר הוא.   כרך נוסף (מספר 20) של ליקוטי מוהר”ן – ספרו הייחודי של רבי נחמן מברסלב, שהוא למעשה ספר היסוד של חסידות ברסלב וידוע הדבר בשם רבי נחמן שספר זה הוא “אתחלתא דגאולה”, כלומר סימן לתחילת גאולת עם ישראל ושהלימוד בו (אף ללא הבנה) מועיל לזיכוך הנשמה כלימוד בספר הזוהר הקדוש. בספר זה מובאות תורותיו הנשגבות והעליונות באופן מובן וברור כך שכל אדם יוכל לקחת לעצמו מוסר מהדברים, ולהכין את הבסיס הנכון להבנת כל שאר ספרי חסידות  ברסלב.   עשרים כרכים במארז מפואר וקשיח!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ליקוטי הלכות קטן - הוצאת הקרן - עשרים כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

More titles from this Author

פריטים

  • עורך: רבי נחמן מברסלב
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה