מאור ושמש המבואר – שבת ומועדים, הוצאת מיר

ליקוטי תורותיו ותורות רבותיו של רבי קלונימוס קלמן הלוי אפשטיין זצ"ל, מגדולי רבני החסידות על התורה והמועדים.
במהדורה זו נלקטו מאמריו של הרב המחבר על מועדי ישראל ושבת קודש וכמו כן נוספו לה גם זמירות שבת וברכת המזון.

 

הוצאה חדשה מפוארת בניקוד כל הפסוקים וציון המראה מקומות, הדגשת דיבורי המתחיל ופירישוי הפסוקים , פיסוק וחלוקה לקטעים.

 

 

הספר 'מאור ושמש' על התורה נתחבר ע"י  רבי קלונימוס קלמן הלוי אפשטיין  מגדולי רבני החסידות ומקובל – תלמידו המובהק של בעל "הנועם אלימלך"
הספר "מאור ושמש" – מכיל את ליקוטי תורותיו ותורות רבותיו של ר' קלונימוס קלמן על התורה והמועדים. כתיבתו החלה בשנות חייו האחרונות על ידי בנו רבי אהרן ובפיקוחו של רבי קלונימוס קלמן.

 

הספר "מאור ושמש" יצא לאור לראשונה בשנת ה'תר"ב. הספר נחשב לאחד מספרי החסידות החשובים ביותר ואף תואר על ידי אחדים ממנהיגי החסידות כ"שולחן ערוך של החסידות". בספר נידונים לעומק נושאים עיקריים בשיטת החסידות, מהות הצדיק ועוד. כיוון שהספר "מאור ושמש" הודפס כפירוש על התורה במספר דפוסי חומשים, הוא זכה לתפוצה רבה ולפופולאריות אצל ציבור חסידי ולא-חסידי כאחד.

 
רבי קלונימוס קלמן נפטר ביום א' תמוז תקפ"ג 1823

 

 

198 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$17.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 45-1513
תיאור הספר ליקוטי תורותיו ותורות רבותיו של רבי קלונימוס קלמן הלוי אפשטיין זצ"ל, מגדולי רבני החסידות על התורה והמועדים. במהדורה זו נלקטו מאמריו של הרב המחבר על מועדי ישראל ושבת קודש וכמו כן נוספו לה גם זמירות שבת וברכת המזון.   הוצאה חדשה מפוארת בניקוד כל הפסוקים וציון המראה מקומות, הדגשת דיבורי המתחיל ופירישוי הפסוקים , פיסוק וחלוקה לקטעים.     הספר 'מאור ושמש' על התורה נתחבר ע"י  רבי קלונימוס קלמן הלוי אפשטיין  מגדולי רבני החסידות ומקובל – תלמידו המובהק של בעל "הנועם אלימלך" הספר "מאור ושמש" – מכיל את ליקוטי תורותיו ותורות רבותיו של ר' קלונימוס קלמן על התורה והמועדים. כתיבתו החלה בשנות חייו האחרונות על ידי בנו רבי אהרן ובפיקוחו של רבי קלונימוס קלמן.   הספר "מאור ושמש" יצא לאור לראשונה בשנת ה'תר"ב. הספר נחשב לאחד מספרי החסידות החשובים ביותר ואף תואר על ידי אחדים ממנהיגי החסידות כ"שולחן ערוך של החסידות". בספר נידונים לעומק נושאים עיקריים בשיטת החסידות, מהות הצדיק ועוד. כיוון שהספר "מאור ושמש" הודפס כפירוש על התורה במספר דפוסי חומשים, הוא זכה לתפוצה רבה ולפופולאריות אצל ציבור חסידי ולא-חסידי כאחד.   רבי קלונימוס קלמן נפטר ביום א' תמוז תקפ"ג 1823     198 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "מאור ושמש המבואר - שבת ומועדים, הוצאת מיר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה