סט ספרי ברסלב מהודר צבעוני

"נכספתי מאוד להמשיך את העולם אל עשייה, שיהיה חיוב
אצל כל אחד ואחד ללמוד כך וכך בכל יום ולא יעבור וכיוצא…"
(רבי נחמן מברסלב)

"ואמר: שאפילו אותם האנשים הרחוקים מן הקדושה מאוד, שנלכדו
במצודה רעה עד שרגילין בעבירות, חס ושלום, אף על פי כן הכוח
של התורה גדול כל כך עד שיכולה להוציא אותם מן העבירות שרגילין
בהם. ואם יעשו להם חוק קבוע וחיוב חזק ללמוד בכל יום ויום, יהיה
איך שיהיה, בוודאי יזכו לצאת ממצודם הרעה על ידי התורה, כי כוח
התורה גדול מאוד"! (רבי נחמן מברסלב)

סט ספרי ברסלב מהודר – סט ספרים ייחודי, מרהיב מהודר ומרשים של ספרי ברסלב – אותם חיברו רבי נחמן מברסלב ותלמידו המובהק רבי נתן מברסלב, המאגד בתוכו את הספרים: ליקוטי מוהר"ן, ליקוטי תפילות, ספר המידות, השתפכות הנפש, סיפורי מעשיות, ליקוטי עצות, אב"י הנחל, חיי מוהר"ן, עלים לתרופה, ימי מוהרנ"ת, שיחות הר"ן.

סט ספרי ברסלב מהודר – הסט מסודר בצורה נוחה ונעימה לקורא, סדר הקריאה מחולק לפי 354 ימי השנה כדי שיזכה לסיים את ספרי רבינו הקדוש פעם אחר פעם, ועל ידי זה יזכה לכל טוב בעולם הזה ובבא, אמן.

סט ספרי ברסלב מהודר – סט הספרים המיוחד גם לנשיאה בתיק ולנסיעות, הכריכות מעוצבות עם תמונות ייחודיות ומצורף הסבר על מהות הספר ותוכנו.

11 כרכים מיוחדים הניתנים לנשיאה בתיק ולנסיעות, כתב קריא ונוח על דפי כרום, כריכה קשה. מארז קרטון לשמירה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$66.23

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4189
תיאור הספר "נכספתי מאוד להמשיך את העולם אל עשייה, שיהיה חיוב אצל כל אחד ואחד ללמוד כך וכך בכל יום ולא יעבור וכיוצא…" (רבי נחמן מברסלב) "ואמר: שאפילו אותם האנשים הרחוקים מן הקדושה מאוד, שנלכדו במצודה רעה עד שרגילין בעבירות, חס ושלום, אף על פי כן הכוח של התורה גדול כל כך עד שיכולה להוציא אותם מן העבירות שרגילין בהם. ואם יעשו להם חוק קבוע וחיוב חזק ללמוד בכל יום ויום, יהיה איך שיהיה, בוודאי יזכו לצאת ממצודם הרעה על ידי התורה, כי כוח התורה גדול מאוד"! (רבי נחמן מברסלב) סט ספרי ברסלב מהודר – סט ספרים ייחודי, מרהיב מהודר ומרשים של ספרי ברסלב – אותם חיברו רבי נחמן מברסלב ותלמידו המובהק רבי נתן מברסלב, המאגד בתוכו את הספרים: ליקוטי מוהר"ן, ליקוטי תפילות, ספר המידות, השתפכות הנפש, סיפורי מעשיות, ליקוטי עצות, אב"י הנחל, חיי מוהר"ן, עלים לתרופה, ימי מוהרנ"ת, שיחות הר"ן. סט ספרי ברסלב מהודר – הסט מסודר בצורה נוחה ונעימה לקורא, סדר הקריאה מחולק לפי 354 ימי השנה כדי שיזכה לסיים את ספרי רבינו הקדוש פעם אחר פעם, ועל ידי זה יזכה לכל טוב בעולם הזה ובבא, אמן. סט ספרי ברסלב מהודר – סט הספרים המיוחד גם לנשיאה בתיק ולנסיעות, הכריכות מעוצבות עם תמונות ייחודיות ומצורף הסבר על מהות הספר ותוכנו. 11 כרכים מיוחדים הניתנים לנשיאה בתיק ולנסיעות, כתב קריא ונוח על דפי כרום, כריכה קשה. מארז קרטון לשמירה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט ספרי ברסלב מהודר צבעוני"?

האימייל לא יוצג באתר.

More titles from this Author

פריטים

  • עורך: רבי נחמן מברסלב
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה