סט עלים לתרופה בינוני – שלושה כרכים – הוצאת הקרן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט עלים לתרופה – שלושה כרכים!

 

הסגולה המושלמת בכל בית!

 

סט עלים לתרופה – שלושה כרכים נפלאים המאגדים את מכתביו של רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן מברסלב מייסד ומקים חסידות ברסלב.

 

סט עלים לתרופה – בשלושה כרכים אלה, המוגשים לקורא בגודל בינוני ונוח לנשיאה בתיק – ללימוד נוח ונעים גם בנסיעות, בשפה שווה לכל נפש, עם אותיות גדולות ומאירות עיניים בתוספת ניקוד, מכתביו המיוחדים של רבי נתן מברסלב לאורך השנים, אותם שלח לתלמידיו ובעיקר לבנו – רבי יצחק, בהם הוא מעניק עצות, דרכים נפלאות להתמודד עם מצבים שונים בחיים, דברי התעוררות והתחזקות ועוד והכל על פי משנתו של רבי נחמן. וכמו אז גם היום, העצות הללו מועילות ביתר שאת ועוז לאנשים בזמננו אנו.

 

ידועה סגולה נפלאה בעניין ספר עלים לתרופה – שאם אדם נמצא בהתמודדות מסוימת בחייו, יקשר עצמו אל הצדיק ויפתח את אחד הכרכים במקום כלשהו – ובמקום שיונחו עיניו זאת תהיה תשובתו של הצדיק בעניין איתו האדם מתמודד!

 

הסט מוגש במרז מהודר קשיח לשמירה!

מחיר באתר

$26.18

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4350
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט עלים לתרופה – שלושה כרכים!   הסגולה המושלמת בכל בית!   סט עלים לתרופה – שלושה כרכים נפלאים המאגדים את מכתביו של רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק של רבי נחמן מברסלב מייסד ומקים חסידות ברסלב.   סט עלים לתרופה – בשלושה כרכים אלה, המוגשים לקורא בגודל בינוני ונוח לנשיאה בתיק – ללימוד נוח ונעים גם בנסיעות, בשפה שווה לכל נפש, עם אותיות גדולות ומאירות עיניים בתוספת ניקוד, מכתביו המיוחדים של רבי נתן מברסלב לאורך השנים, אותם שלח לתלמידיו ובעיקר לבנו – רבי יצחק, בהם הוא מעניק עצות, דרכים נפלאות להתמודד עם מצבים שונים בחיים, דברי התעוררות והתחזקות ועוד והכל על פי משנתו של רבי נחמן. וכמו אז גם היום, העצות הללו מועילות ביתר שאת ועוז לאנשים בזמננו אנו.   ידועה סגולה נפלאה בעניין ספר עלים לתרופה – שאם אדם נמצא בהתמודדות מסוימת בחייו, יקשר עצמו אל הצדיק ויפתח את אחד הכרכים במקום כלשהו – ובמקום שיונחו עיניו זאת תהיה תשובתו של הצדיק בעניין איתו האדם מתמודד!   הסט מוגש במרז מהודר קשיח לשמירה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט עלים לתרופה בינוני - שלושה כרכים - הוצאת הקרן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה