סט פירוש הרקאנטי על התורה – ב כרכים

סט פירוש הרקאנאטי על התורה – שני כרכים: מהדורה חדשה, מהודרת ומאירת עיניים של פירושו העמוק והנרחב של רבי מנחם מרקאנאטי על חמשת חומשי התורה על דרך הרמז והסוד. כרך א – בראשית, שמות, ויקרא. כרך ב – במדבר, דברים.

“פירוש התורה על דרך האמת לרבי מנחם מרקאנאטי שכל ימיו התפלל להשם שיפתח שכלו הגס ובסוף ימיו נפתחו לו כל מעיינות החכמה, והחל כותב פירוש זה ולא הספיק לסיימו, ולפני שהשלים פרשת זאת הברכה עלתה נשמתו לגנזי עדן. ונראה שחי במאה הראשונה לאלף השישי. ועוד כתב שו”ת טעמי המצוות על דרך הקבלה, וכן חיבר ספר דינים הנקרא פסק הלכות. הרב החיד”א טוען שראה ספר כתב יד שבו מוזכר רבינו כתלמידו של רבי אליעזר מומיזא בעל ה”רוקח”… והנה עתה נערך מחדש ונתווספו אליו תרגום לשון הזוהר ללשון הקודש פסוק פסוק…” מתוך ההקדמה.

שני כרכים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$29.09

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1586
תיאור הספר סט פירוש הרקאנאטי על התורה – שני כרכים: מהדורה חדשה, מהודרת ומאירת עיניים של פירושו העמוק והנרחב של רבי מנחם מרקאנאטי על חמשת חומשי התורה על דרך הרמז והסוד. כרך א – בראשית, שמות, ויקרא. כרך ב – במדבר, דברים. “פירוש התורה על דרך האמת לרבי מנחם מרקאנאטי שכל ימיו התפלל להשם שיפתח שכלו הגס ובסוף ימיו נפתחו לו כל מעיינות החכמה, והחל כותב פירוש זה ולא הספיק לסיימו, ולפני שהשלים פרשת זאת הברכה עלתה נשמתו לגנזי עדן. ונראה שחי במאה הראשונה לאלף השישי. ועוד כתב שו”ת טעמי המצוות על דרך הקבלה, וכן חיבר ספר דינים הנקרא פסק הלכות. הרב החיד”א טוען שראה ספר כתב יד שבו מוזכר רבינו כתלמידו של רבי אליעזר מומיזא בעל ה”רוקח”… והנה עתה נערך מחדש ונתווספו אליו תרגום לשון הזוהר ללשון הקודש פסוק פסוק…” מתוך ההקדמה. שני כרכים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט פירוש הרקאנטי על התורה - ב כרכים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה