סט פרי הארץ – תולדות שיחות והנהגות של רבי נחמן מברסלב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט פרי הארץ – שני כרכים על רבי נחמן מברסלב זיע”א, צאצאיו ותלמידיו!

 

סט פרי הארץ – סט שני כרכים נפלאים ומרתקים על תולדות, שיחות והנהגות של רבי נחמן מברסלב, צאצאיו ותלמידיו, ייחוסו עד רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א, עם מקורות, ציונים והערות מתוך ספרי ברסלב. נלקט ונערך על ידי הרב מאיר רביבו.

 

“אספתי וערכתי את הספר על פי סדר חיי רבי נחמן מברסלב זיע”א, מזמן לידתו ועד פטירתו לחיי עולם הבא, יגיעתו בעבודת השם, וגדולת השגתו הגדולה, מופתיו ומשפטי פיו, וכל מקורות מגוריו וכל נסיעותיו… נסיעתו לארץ ישראל… הכל כפי מה שהופיעו עם תאריכים לפי סדרר הזמנים, וכן ליקטתי סיפורים והנהגות ומימרות מהבעל שם טוב הקדוש זיע”א, וכן ייחוס רבינו ז”ל ותולדות אבותיו הקדושים… כל השתלשלות שבעת הדורות מרבינו ז”ל ועד בני ניני ניניו (שהם בני דורנו שיחיו), וכן שיחות וסיפורים מכל תלמידיו ואנשיו הידועים לנו… כל זה ליקטתי כפי הלשון המופיע בספרים הקדושים ולא שיניתי מלשונם כלל…” מתוך הקדמת המחבר.

 

סט מדהים! שני כרכים המוגשים למעיין במארז קרטון לשמירה.

מחיר באתר

$29.09

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-8907
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט פרי הארץ – שני כרכים על רבי נחמן מברסלב זיע”א, צאצאיו ותלמידיו!   סט פרי הארץ – סט שני כרכים נפלאים ומרתקים על תולדות, שיחות והנהגות של רבי נחמן מברסלב, צאצאיו ותלמידיו, ייחוסו עד רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א, עם מקורות, ציונים והערות מתוך ספרי ברסלב. נלקט ונערך על ידי הרב מאיר רביבו.   “אספתי וערכתי את הספר על פי סדר חיי רבי נחמן מברסלב זיע”א, מזמן לידתו ועד פטירתו לחיי עולם הבא, יגיעתו בעבודת השם, וגדולת השגתו הגדולה, מופתיו ומשפטי פיו, וכל מקורות מגוריו וכל נסיעותיו… נסיעתו לארץ ישראל… הכל כפי מה שהופיעו עם תאריכים לפי סדרר הזמנים, וכן ליקטתי סיפורים והנהגות ומימרות מהבעל שם טוב הקדוש זיע”א, וכן ייחוס רבינו ז”ל ותולדות אבותיו הקדושים… כל השתלשלות שבעת הדורות מרבינו ז”ל ועד בני ניני ניניו (שהם בני דורנו שיחיו), וכן שיחות וסיפורים מכל תלמידיו ואנשיו הידועים לנו… כל זה ליקטתי כפי הלשון המופיע בספרים הקדושים ולא שיניתי מלשונם כלל…” מתוך הקדמת המחבר.   סט מדהים! שני כרכים המוגשים למעיין במארז קרטון לשמירה.

ביקורות (1)

  1. ישראל דיין

    ד' אלול התשפ"ב

    31.8.2022

    ד' אלול התשפ"ב

    31.8.2022

    ספר נפלא מקיף ומרתק

מה דעתך על "סט פרי הארץ - תולדות שיחות והנהגות של רבי נחמן מברסלב"?
See more

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה