סט שבחי הבעל שם טוב – סיפורי הבעל שם טוב

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

סט שבחי הבעל שם טוב – סיפורי הבעל שם טוב – מהדורה מפוארת ומוגהת היטב!

 

סט שבחי הבעל שם טוב, סיפורי נפלאות ונוראות אודות הצדיק מקים החסידות רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א וכן על תלמידיו הקדושים אותם חיבר וליקט רבי דוב בער בן רבי שמואל ז”ל, מי שהיה השוחט מליניץ, שחיבר את הסיפורים אחד לאחד ותיקן את הנוסחאות והגיה אותם משיבושים. רבי דוב בער היה מקורב לבעש”ט זיע”א ולביתו, הוא היה חתנו של רבי אלכסנדר שוחט ז”ל, סופרו של הבעל שם טוב זצ”ל במשך שנים רבות, וכמו כן שמע מעשיות רבות מהרב הקדוש רבי גדליה מליניץ ושאר תלמידי הבעש”ט.

 

הספר יצא בכמה מהדורות, אך סט זה מבוסס על המהדורה שהודפסה בדפוס ראשון קאפוסט תקע”ה ועל פי כתב היד. בנוסף, מוצגים בה בהערות שוליים מאות הסברים, תרגומים, מקורות, פיענוחי שמות ועוד.

 

כריכה קשה, דפים מעוצבים.

מחיר באתר

$22.48

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2091
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   סט שבחי הבעל שם טוב – סיפורי הבעל שם טוב – מהדורה מפוארת ומוגהת היטב!   סט שבחי הבעל שם טוב, סיפורי נפלאות ונוראות אודות הצדיק מקים החסידות רבי ישראל הבעל שם טוב הקדוש זיע”א וכן על תלמידיו הקדושים אותם חיבר וליקט רבי דוב בער בן רבי שמואל ז”ל, מי שהיה השוחט מליניץ, שחיבר את הסיפורים אחד לאחד ותיקן את הנוסחאות והגיה אותם משיבושים. רבי דוב בער היה מקורב לבעש”ט זיע”א ולביתו, הוא היה חתנו של רבי אלכסנדר שוחט ז”ל, סופרו של הבעל שם טוב זצ”ל במשך שנים רבות, וכמו כן שמע מעשיות רבות מהרב הקדוש רבי גדליה מליניץ ושאר תלמידי הבעש”ט.   הספר יצא בכמה מהדורות, אך סט זה מבוסס על המהדורה שהודפסה בדפוס ראשון קאפוסט תקע”ה ועל פי כתב היד. בנוסף, מוצגים בה בהערות שוליים מאות הסברים, תרגומים, מקורות, פיענוחי שמות ועוד.   כריכה קשה, דפים מעוצבים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט שבחי הבעל שם טוב - סיפורי הבעל שם טוב"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה