סט שוטנשטיין – בינוני

שוטנשטיין הוא שמו של התלמוד המבואר בהוצאת ארטסקרול-מסורה. הוצאת 73 כרכי המהדורה על כל מסכתות הש”ס נמשכה כ־15 שנה, בעבודת צוות של כ-80 עורכים ותלמידי חכמים. בשנת 2012 למניינם הושלמה הוצאת 73 כרכי המהדורה העברית, ומאז קנתה לה הגמרא המבוארת שוטנשטיין שם עולמי בהנגשת הגמרא לציבור הרחב, מבלי לוותר על איכות ההבנה והלימוד.

אז איך הם עושים את זה? למול כל עמוד גמרא מסורתי של ש”ס וילנא (בעיצוב של מהדורת עוז והדר) עם פירושי רש”י ותוספות, מציב ש”ס שוטנשטיין עמוד ובו ביאור לגמרא והערות למדניות. התרגום מארמית מופיע באותיות מודגשות ותוספות הביאור באותיות רגילות.

כל דף שוטנשטיין כולל צילום עמוד מסורתי של התלמוד בעיצוב של מהדורת עוז והדר, ובצדו עמוד עם ביאור ופרשנות לטקסט התלמודי, המבוססת ברובה על עיקרי דברי הראשונים והאחרונים הקלאסיים. לעמוד הביאור שני חלקים עיקריים: חלק עליון עם פירוש הכולל תרגום מילולי, פיסוק והוספת מילות קישור ללשון התלמוד הארמית, יחד עם ביאור ארוך לנושא הסוגיא. חלק תחתון עם הערות שוליים לחלק העליון, ובהן פירוש מורחב ומעמיק יותק, הכלל לרוב הפניות או אף סיכומים לדיונים העיקריים של מפרשי התלמוד בסוגיה.

73 כרכים. כריכה קשה.

מחיר באתר

$1,560.23

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-4444
תיאור הספר שוטנשטיין הוא שמו של התלמוד המבואר בהוצאת ארטסקרול-מסורה. הוצאת 73 כרכי המהדורה על כל מסכתות הש”ס נמשכה כ־15 שנה, בעבודת צוות של כ-80 עורכים ותלמידי חכמים. בשנת 2012 למניינם הושלמה הוצאת 73 כרכי המהדורה העברית, ומאז קנתה לה הגמרא המבוארת שוטנשטיין שם עולמי בהנגשת הגמרא לציבור הרחב, מבלי לוותר על איכות ההבנה והלימוד. אז איך הם עושים את זה? למול כל עמוד גמרא מסורתי של ש”ס וילנא (בעיצוב של מהדורת עוז והדר) עם פירושי רש”י ותוספות, מציב ש”ס שוטנשטיין עמוד ובו ביאור לגמרא והערות למדניות. התרגום מארמית מופיע באותיות מודגשות ותוספות הביאור באותיות רגילות. כל דף שוטנשטיין כולל צילום עמוד מסורתי של התלמוד בעיצוב של מהדורת עוז והדר, ובצדו עמוד עם ביאור ופרשנות לטקסט התלמודי, המבוססת ברובה על עיקרי דברי הראשונים והאחרונים הקלאסיים. לעמוד הביאור שני חלקים עיקריים: חלק עליון עם פירוש הכולל תרגום מילולי, פיסוק והוספת מילות קישור ללשון התלמוד הארמית, יחד עם ביאור ארוך לנושא הסוגיא. חלק תחתון עם הערות שוליים לחלק העליון, ובהן פירוש מורחב ומעמיק יותק, הכלל לרוב הפניות או אף סיכומים לדיונים העיקריים של מפרשי התלמוד בסוגיה. 73 כרכים. כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט שוטנשטיין - בינוני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה