סט תלמוד בבלי “ושננתם” מכון המאור – בינוני

תלמוד בבלי “וְשִׁנַּנְתָּם” – תענוג ללמוד!

כרכא דכול”א ביה!!!

כולו מחמדים – “פירוש הבהיר” על כל עמוד, נכתב בבהירות ובקלילות, בשפה קולחת, בלשון מתומצתת הקולעת בדיוק אל הפירוש הנחוץ להבנת העניין.

כלילת יופי – כל המסכת בכרך אחד בלבד, צורת הדף בשיא היופי וההדר, משובח ומפואר בפי רבבות הלומדים שנהנים ללמוד בש”ס זה בכל פעם.

כולו נאה כולו יאה  – מודפס בבהירות מאירת עיניים על נייר משובח נעים ללמוד, ללא חשש חילול שבת ח”ו. ונכרך בפאר ובחוזק הטובים ביותר.

כליל השלימות – הש”ס מוגה ומתוקן מכל טעויות הדפוס, עם הוספות חשובות בשולי הגליון, שינויי נוסחאות, ביאורי הראשונים, לעזי רש”י, ועוד.

כולו לה’ – נכתב בלשון הקודש זכה ונקיה, ע”י צוות תלמידי חכמים מופלגים מרביצי תורה ויראי ה’, על טהרת הקודש.

כלל ופרט – כל קושי שיש ללומד, מתיישב ומתבאר היטב באלפי הערות המחכימות בשולי הגליון של הביאור, וב”לקט הארות” שבסוף הכרך”.

כלל גדול – עיקרון חשוב בתימצות הנוסח שלא יכביד על הלומד, ובדרך כלל רק עמוד אחד פירוש לכל עמוד גמרא,.

ועוד בכלל – מבוא נפלא ומקיף לכל מסכת, המבאר כל הכללים ועיקרי הדינים של המסכת. כמו כן מבוא פנימי לכל סוגיא ועניין במהלך המסכת, המכניס את הלומד למושגים הנחוצים לו להבנה.

חידושי מהרש”א מהרש”ל ומהר”ם – מעוצבים מחדש באותיות מאירת עיניים ללומד, עם אלפי תיקוני שגיאות והוספות חשובות.

ציורים נפלאים לסוגיות הקשות, מומחשים בצבע על פי הספר המדוייק שלא מש משולחן גדולי ישראל כל השנים “פירוש חי”.

– ועוד רבות כאשר עיניכם תחזינה מישרים

 

מידות: 26/18 ס”מ.

מחיר באתר

$502.42

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 11-46896
תיאור הספר תלמוד בבלי “וְשִׁנַּנְתָּם” – תענוג ללמוד! כרכא דכול”א ביה!!! כולו מחמדים – “פירוש הבהיר” על כל עמוד, נכתב בבהירות ובקלילות, בשפה קולחת, בלשון מתומצתת הקולעת בדיוק אל הפירוש הנחוץ להבנת העניין. כלילת יופי – כל המסכת בכרך אחד בלבד, צורת הדף בשיא היופי וההדר, משובח ומפואר בפי רבבות הלומדים שנהנים ללמוד בש”ס זה בכל פעם. כולו נאה כולו יאה  – מודפס בבהירות מאירת עיניים על נייר משובח נעים ללמוד, ללא חשש חילול שבת ח”ו. ונכרך בפאר ובחוזק הטובים ביותר. כליל השלימות – הש”ס מוגה ומתוקן מכל טעויות הדפוס, עם הוספות חשובות בשולי הגליון, שינויי נוסחאות, ביאורי הראשונים, לעזי רש”י, ועוד. כולו לה’ – נכתב בלשון הקודש זכה ונקיה, ע”י צוות תלמידי חכמים מופלגים מרביצי תורה ויראי ה’, על טהרת הקודש. כלל ופרט – כל קושי שיש ללומד, מתיישב ומתבאר היטב באלפי הערות המחכימות בשולי הגליון של הביאור, וב”לקט הארות” שבסוף הכרך”. כלל גדול – עיקרון חשוב בתימצות הנוסח שלא יכביד על הלומד, ובדרך כלל רק עמוד אחד פירוש לכל עמוד גמרא,. ועוד בכלל – מבוא נפלא ומקיף לכל מסכת, המבאר כל הכללים ועיקרי הדינים של המסכת. כמו כן מבוא פנימי לכל סוגיא ועניין במהלך המסכת, המכניס את הלומד למושגים הנחוצים לו להבנה. – חידושי מהרש”א מהרש”ל ומהר”ם – מעוצבים מחדש באותיות מאירת עיניים ללומד, עם אלפי תיקוני שגיאות והוספות חשובות. – ציורים נפלאים לסוגיות הקשות, מומחשים בצבע על פי הספר המדוייק שלא מש משולחן גדולי ישראל כל השנים “פירוש חי”. – ועוד רבות כאשר עיניכם תחזינה מישרים   מידות: 26/18 ס”מ.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סט תלמוד בבלי "ושננתם" מכון המאור - בינוני"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה