סיפור לשבת חלק ט – יאיר וינשטוק

סיפור לשבת חלק ט של יאיר וינשטוק!

סיפור לשבת חלק ט – כרך נוסף ומדהים עמוס וגדוש סיפורים יפהפיים, נדירים ובלתי ידועים, מפרי עטו המשובחת של הסופר הוותיק יאיר וינשטוק השואב את קוראיו לעולמות שהיו ואינם, מתוך חווית קריאה שאין מה שישווה לה. כשאר אחיו לסדרת סיפור לשבת – גם את הכרך הנוכחי, התשיעי במספר! לא תוכלו להניח מהיד!

סדרת “סיפור לשבת” זכתה לתשואות מן הקהל הרחב, אהודה מאוד בקרב אנשי חינוך הרואים בסיפורים כלי חינוכי ראשון במעלה, ומומלצת לקריאה בלילות שבת חורפיים ובשבתות הקיץ הארוכות, סביב שולחנות השבת, ובכל עת בה תבקשו לעבור ולו לרקע קצר לעולם שכולו זוהר!

נדיר, עתיק, בלתי ידוע!

מחיר באתר

$17.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1791
תיאור הספר סיפור לשבת חלק ט של יאיר וינשטוק! סיפור לשבת חלק ט – כרך נוסף ומדהים עמוס וגדוש סיפורים יפהפיים, נדירים ובלתי ידועים, מפרי עטו המשובחת של הסופר הוותיק יאיר וינשטוק השואב את קוראיו לעולמות שהיו ואינם, מתוך חווית קריאה שאין מה שישווה לה. כשאר אחיו לסדרת סיפור לשבת – גם את הכרך הנוכחי, התשיעי במספר! לא תוכלו להניח מהיד! סדרת “סיפור לשבת” זכתה לתשואות מן הקהל הרחב, אהודה מאוד בקרב אנשי חינוך הרואים בסיפורים כלי חינוכי ראשון במעלה, ומומלצת לקריאה בלילות שבת חורפיים ובשבתות הקיץ הארוכות, סביב שולחנות השבת, ובכל עת בה תבקשו לעבור ולו לרקע קצר לעולם שכולו זוהר! נדיר, עתיק, בלתי ידוע!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "סיפור לשבת חלק ט - יאיר וינשטוק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה